شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد که کوچه خاکی ندارد

دنا نما: سوق شهری از توابع شهرستان کهگیلویه کوچه و خیابان خاکی ندارد و نسیم تلاش دولت تدبیر و امید در تمامی کوچه های این شهر وزیدن گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛سوق دیاری که به جایگاه فرهنگ و تمدن در استان کهگیلویه وبویراحمد معروف است و در دولت تدبیر و امید به جایگاه اصلی خود نزدیک می شود.

هر چند که در سالهای اخیر کم توجهی به بخش سوق مشهود بود ولی شهر سوق در برابر این کم توجهی پله های آبادانی را یکی پس از دیگری پیموده است.
درآمد زا نبودن حوزه شهرداری ها در سطح استان مشکلات زیادی را برای مسوولان در ارایه خدمات شهری به وجود آورده است ولی تعامل و همکاری مردم و مسوولان شهری سوق این مشکلات را برطرف کرده است.
یکی از شهروندان فرهنگی شهر سوق گفت: خدمات شهری روز به روز در سوق روبه افزایش است.
سید جمال حسنی با اشاره به تعامل و همکاری خوب مسوولان شهرداری با مردم افزود: تعامل و همکاری نقش مهمی در ارایه خدمات بهتر به شهروندان دارد.
علی جوادی از دیگر شهروندان سوقی ،آسفالت شدن تمام کوچه ها و خیابانهای شهر سوق را خدمت ماندگار مسوولان در دولت تدبیر و امید به مردم دانست.
وی اظهار کرد: توسعه شهر سوق نیازمند حمایت بیشتر مسوولان است.
برخی از کوچه های شهر سوق که تنها دو یا سه خانه مسکونی در انها احداث شده عملیات زیر سازی و آسفالت آنها از سوی شهرداری آغاز و در حال تکمیل شدن است.
شهردار سوق گفت: ۱۶هزار متر مربع از خیابانها و کوچه های شهر سوق زیرسازی و در حال آسفالت است.
مراد مرادی پور با اشاره به اینکه در دولت تدبیرو امید ۲۲ هزار متر از خیابانها و کوچه های شهر سوق آسفالت شده است ،افزود: همه خیابانها و کوچه های شهر سوق از نعمت آسفالت بهره مند خواهند شد.
وی با تشکر از تعامل و همکاری شهروندان با شهرداری اظهار کرد: در سال جاری یک هزار و ۲۸۰ متر نیز جدول کاری در کوچه های سوق انجام شد.
مرادی پور بهسازی بافت فرسوده را اولویت بعدی شهرداری سوق دانست و تصریح کرد: بافت ۴۰ هکتاری فرسوده سوق برای بهسازی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.
وی اعتبار مورد نیاز برای بهسازی بافت فرسوده را ۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: سال گذشته دو میلیارد ریال هزینه بازگشایی این بافت فرسوده شد.
مرادی پور تعداد پارکهای محله ای شهر سوق را سه پارک دانست و اظهار کرد: سرانه فضای سبز شهر سوق برای هر نفر شش متر مربع است.
شهر سوق با جمعیتی بیش از هفت هزار نفر در ۱۲ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.
شهر سوق یکی از مناطق نخبه پرور در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.