بخش عمده محرومیت های استان ناشی از مشکلات مدیریتی است

دنا نما: استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:  آنطور که باید و شاید حق شهرستان کهگیلویه  تاکنون ادا نشده و در بخشی از امور عقب گرد نیز داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سید موسی خادمی در کلنگ زنی کلینیک تخصصی دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه افزود: روند خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان این استان افزایش داشته است.

وی با اشاره به توسعه و تجهیز مراکز درمانی، بیمارستان ها، افزایش خدمات تخصصی و شتاب بخشی روند ساخت بیمارستان های در دست اجرای این استان اظهارکرد: اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید برای تقویت بخش سلامت استان انجام شده و یا در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: دولت، بهداشت و درمان را جزو اولویت های خود می داند و کارنامه خدمات رسانی بخش سلامت دولت یازدهم درخشان است.

خادمی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با صرف میلیاردها ریال بودجه ناشی صرفه جویی یارانه ها و افزایش بودجه بخش سلامت، هزینه سنگین درمان را از دوش بیماران برداشت.

وی با اشاره به محرومیت های شهرستان کهگیلویه ادامه داد: اگر جلوی مهاجرت از این شهرستان گرفته نشود، وضعیت از این بدتر خواهد شد و به نظر می ‌رسد بخش عمده محرومیت ها هم ناشی از مشکلات مدیریتی است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: دولت محور بودن و وابستگی عمده امور و فعالیت ها به دولت، نبود بخش خصوصی قوی در استان و تمرکز فعالیت های اداری در مرکز استان از مشکلات اساسی استان کهگیلویه وبویراحمد است.

خادمی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه از مناطق تاریخی استان است، اضافه کرد: در شهرستان کهگیلویه آنطور که حق این شهرستان بوده تاکنون کار نشده و در بخشی از امور عقب گرد هم داشته است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.