برگزیدگان جشنواره استانی عکس بسیج استان معرفی شدند

دنا نما: برگزیدگان جشنواره استانی سومین دوسالانه عکس بسیج با حضور فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ مراسم اختتامیه مرحله استانی جشنواره سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج با حضور فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد در سالن هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و برگزیدگان آن جهت شرکت در مرحله کشوری معرفی شدند.

ربیع‌الله اصالت‌فر تصریح کرد: در تاریخ ۲۱ شهریور جلسه داوری عکس‌های رسیده به دبیرخانه سومین دو سالانه عکس بسیج کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی‌حسن فروغی و عبدالصمد خاک‌نژاد داوران استانی و آقای جلودار به عنوان ناظر برگزار و آثار داوری شدند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیئت داوران پس از بررسی آثار ۱۰ عکس را در بخش بسیج و فعالیتهای فردی بسیج و بسیجیان و تعداد ۲۰ عکس را در بخش زندگی ایرانی و اسلامی جهت حضور در نمایشگاه انتخاب کرد.

وی با اشاره به این که تا پایان مهلت جشنواره ۴۰۰ عکس به دبیرخانه فرستاده شد، یادآور شد: در بخش بسیج و بسیجیان ۱۷۵ عکس و در بخش زندگی ایرانی و اسلامی ۲۲۵ به دست ما رسید.

اصالت‌فر در ادامه گفت: از میان آثار رسیده ۳۲ عکس را انتخاب و در نگارخانه باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاهی برپا کردیم.

وی به نیابت از هیئت داوران بیانیه آنها را قرائت و تصریح کرد: در بخش فعالیت‌های فردی بسیج و بسیجیان، حسن فتاحیان برگزیده و داوود ایزدپناه شایسته تقدیر شناخته شد.

دبیر جشنواره سومین دوسالانه عکس بسیج در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه موسی حیدرزاده، کیوان کیانی و افشین عزیزی را برگزیده و حمیرا تیموری را شایسته تقدیر اعلام کرد.

پخش تیزری از فیلم و عکس‌های برگزیده و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های این آیین بود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.