حضور تیم فوتبال زاگرس یاسوج در لیگ کشور از حرف تا عمل

دنا نما: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال بسیار ضعیفی وجود دارد که تیمی از شهر یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور امسال حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دنا نما؛ جهانبخش ایزدپور در پاسخ به سئوالی مبنی بر حاشیه‌هایی که طی چند هفته اخیر برای حضور یک تیم از شهر یاسوج در لیگ فوتبال کشور پیدا شد، اظهار کرد: وقتی تیم تربیت یزد به هر دلیل برای حضور در مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتبال کشور انصراف داد.

وی ادامه داد: به استان ما قول دادند که تیمی از کهگیلویه و بویراحمد به جای تیم یزدی در مسابقات حضور داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیئت فوتبال و شخص پرویز موسوی رئیس این هیئت رایزنی‌های زیادی را با فدراسیون فوتبال برای حضور یک تیم از استان در مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام داد.

این مسئول تبیین کرد: پس از تلاش‌های فراوانی که مسئولان هیئت فوتبال استان داشتند قولی به آن‌ها برای حضور یک تیم از شهر یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور داده شد و آن‌ها نیز با توجه به فرصت کمی که داشتند تیمی را آماده حضور در مسابقات کردند و چند جلسه تمرین نیز برگزار شد.

ایزدپور تصریح کرد: اما به ناگاه تیم تربیت یزد اعلام کرد که بدهی خو را می‌پردازد و در مسابقات حضور خواهد داشت که همین امر موجب شد تا فدراسیون برای حضور تیمی از یاسوج در مسابقات تجدید نظر کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز امیدهایی برای حضور در این مسابقات وجود دارد اما احتمال آن را بسیار ضعیف می‌دانم.

 پس از قولی که فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد داد، مسئولان این هیئت در تلاشی شبانه‌روزی تیمی را برای حضور در مسابقات با نام زاگرس یاسوج آماده کردند.

همزمان با این کار، اعضای کادر فنی تیم زاگرس یاسوج نیز معرفی شد و به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان تمرینات این تیم در ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری یاسوج در حالی برگزار شد که تا قبل از آن هیچ تیمی در این ورزشگاه تمرین و یا دیدار رسمی نکرده بود.

جوانان و فوتبال‌دوستان یاسوجی هم که بارقه‌ای از امید در دل آن‌ها زنده شده بود مشتاقانه منتظر حضور تیمی از شهرشان در این مسابقات شدند تا بلکه بتواند به جای تیم شهرداری یاسوج در فوتبال کشور هنرنمایی کند.

هنوز شکل‌گیری تیم جدید زاگرس به دو یا سه روز نرسیده بود که زمزمه‌هایی مبنی بر عدم موافقت فدراسیون فوتبال با این کار به گوش رسید.

با اظهارات کنونی مدیرکل ورزش و جوانان استان باید استنباط کرد که امسال نیز جوانان یاسوجی باید همچنان چشم انتظار حضور یک تیم از مرکز استان در لیگ‌های فوتبال کشوری باشند قولی که از سوی فدراسیون فوتبال تنها سرابی بیش برای اهالی فوتبال و فوتبال‌دوستان یاسوجی نبود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.