پنج باغ تفریحی شهرستان بویراحمد رفع پلمپ شد

دنا نما: رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت: هشت باغ تفریحی این شهرستان در شش ماه نخست امسال به دلیل رعایت نکردن موارد قانونی پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ محمد حسین زاده افزود: در این مدت ۱۱۳ مورد بازدید از باغ های تفریحی، اردوگاه های گردشگری و مراکز اقامتی بین راهی بویراحمد انجام شد که علاوه بر دادن تذکرهای لازم به صاحبان برخی از باغ های تفریحی این شهرستان تعداد هشت مورد از آنها متخلف شناخته شده و به دستور دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شدند.

وی بیان کرد: از مجموع این هشت باغ تفریحی پلمپ شده در شهرستان بویراحمد پنج مورد پس از دریافت تعهدهای کتبی لازم از صاحبان آنها رفع پلمپ شد.
حسین زاده اظهار کرد: هفته گذشته نشست پیشگیری از وقوع جرم در باغ های تفریحی شهرستان بویراحمد به دستور دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
وی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد اداره های میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و اماکن نیروی انتظامی بویراحمد سرکشی ها و بازدیدهایی مستمر را به صورت گروهی از باغ های تفریحی این شهرستان داشته و نتیجه آن را ماهانه گزارش دهند.
حسین زاده ابراز داشت: یکی از اهداف و رویکردهای مهم اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد ایجاد امنیت، آسایش و آرامش برای مردم، مسافران و گردشگران در باغ های تفریحی، اردوگاه های گردشگری و مراکز اقامتی بین راهی این شهرستان است.
وی افزود: با آن عده از صاحبان باغ های تفریحی شهرستان بویراحمد که بخواهند به واسطه یک خوشحالی کاذب و زودگذر نظم و امنیت شهر و یا آسایش و آرامش مردم را خدشه دار کنند به طور جدی و قاطع برخورد خواهد شد.
حسین زاده گفت: اداره میراث فرهنگی بویراحمد با تعامل مطلوبی که با دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد دارد آماده پاسخگویی به شکایت های مردم این شهرستان در زمینه تخلفات باغ های تفریحی شهرستان است.
وی بیان کرد: هم اکنون حدود ۳۲ باغ تفریحی، اردوگاه گردشگری و مرکز اقامتی بین راهی در شهرستان بویراحمد وجود دارد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.