بزرگترین مجاهدت مبارزه با نقشه های ظالمانه امریکا است

دنا نما: خطیب نماز جمعه پاتاوه در خطبه های نماز جمعه امروز شهر پاتاوه گفت یکی از اثرات تقوای الهی این است که خداوند متعال انسان متقی را دوست دارد .

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ حجت الاسلام افشار افزود: محور کار این است که در محضر خداوند معصیت نشود؛ آنچه اسلام از ما خواسته محو با طل و احقاق حق و منع از منکرات و سفارش به معروف است ولی در شیوه و انجام راه انجام آن تعبدی نیست.

 دکتر افشار به نقل از شهید صدر اظهار کرد: اگر جان ها و مال ها فدا شود تا قانون خدا عمل شود ارزش دارد؛ بنابر این گاهی مثل سید الشهداء خود را فدا کرد تا مردم خط اموی را از نبوی بشناسند و فرد باید فدای مکتب شود ، نه مکتب فدای فرد.

 ریس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه در خطبه دوم نماز به شعا ر مبارزه با استکبار ومرگ بر آمریکا که کلامی قرآنی است اشاره وبیان کرد: این اندیشه و شعار را امام عزیز و رهبر معظم از قرآن و روایات دریافت کرده اند؛ و از منظومه فکری انقلاب اسلامی نفی ظلم و کمک به مظلوم است.

 افشار به عامل ناامنی در منطقه هم اشاره کرد وافزود: امروزه عامل اصلی ناامنی های در منطقه ایالات متحده آمریکا است ؛ که از اخلاقیات انسانی هیچ بهره ای ندارند. هرکجا جنایات انجام نداده اند، نتوانسته اند.

 خطیب جمعه پاتاوه با بیان اینکه بعضی ها اصراردارند شیطان بزرگ را بزک کرده و به شکل فرشته وانمود کنند گفت: در این ۳۶سال گذشته چه امر خیری در منطقه خاورمیانه و دنیا از آمریکا دیده ایم.

  وی به فرمایش حضرت آقا مبنی بر اینکه ما شیطان بزرگ را از درب بیرون کردیم نباید از پنجره برگردد؛ به نفوذ و ورود آن ها به ایران توسط عوامل سهل اندیش رفاه طلب داخلی اشاره و تاکید کرد: نقشه دشمن ایجاد اختلاف و نفوذ در موضوع اختلاف است.

  امام جمعه پاتاوه همچنین با اشاره به این که امروز بزرگترین مجاهدت مبارزه با نقشه های ظالمانه امریکا است به حضور مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین افشار به نامه ۸ ماده ای رهبر معظم انقلاب در بحث برجام به ریاست جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: فرامین معظم له فصل الخطاب همه گروهها قرار گیرد، با توجه به اینکه سال همدلی وهم زبانی است از همه کسانی که احساس مسئولیت کردند و در این زمینه اظهار نظر کردند یا نقد کردند جای تقدیر دارد.

 وی به حکم ظالمانه حکام آل سعود در خصوص اعدام روحانی برجسته شیعه آیت الله شیخ نمر باقر النمر هم اشاره و هشدار داد: این حکم احساسات مسلمانان بویژه شیعیان جهان را خدشه دار می کند و واکنش جهانی را در پی خواهد داشت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.