کم کاری افراد در پست ها و مسئولیتهای دولتی نوعی کم فروشی است

دنا نما: حجه الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سی سخت با اشاره به آثار و برکات تقوا در زندگی انسان گفت:تقوا عامل عاقبت به خیری انسان است و از این نعمت باید در مسیر رضای الهی استفاده کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ مصباح نژاد در ادامه مباحث سبک زندگی اسلامی به موضوع کم فروشی از نگاه آیات و روایات به عنوان یکی از مولفه های اساسی و موثر در سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و افزود:اعتقاد به معاد در جامعه موجب می شود مسایل اقتصادی هم تنظیم شود چراکه کم فروشی یک اجحاف در حق مردم محسوب می شود.

 وی با بیان این که یکی از ابعاد ظلم ،ظلم اقتصادی است خاطر نشان کرد:در عرصه اقتصادی هم باید مانند سایر امور عدالت رعایت شود.

 امام جمعه سی سخت ادامه داد: برخی علما قائل اند که کم کاری افراد در پست ها و مسئولیتهای دولتی هم نوعی کم فروشی است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی گفت:دانش آموزان باید از شهید فهمیده درس بگیرند و بدانند راه نجات کشور مقاومت بر سر آرمانها است.

 وی تاکید کرد:شهید فهیده ثابت کرد با خون خود می تواند بر توپ و تانک پیروز شد.

 مصباح نژاد به حکم اعدام نمر النمر یکی از علمای تشیع در عربستان اشاره کرد و بیان داشت:از سران کشورهای اسلامی میخواهیم حکام عربستان را تحت فشار قرار دهند تا این اتفاق رخ ندهد.

 امام جمعه سی سخت با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بصیر بیان داشت:امروزه آمریکایی ها قصد دارند با نشان دادن چهره ای صلح گونه مجددا سفارت خود را در کشور ایجاد کند.

 وی تاکید کرد: آمریکاهمچنان استراتژی پیشین خود در قبال ایران را تغییر نداده و به همین خاطر مقام معظم رهبری مذاکرات با این کشور را ممنوع کردند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا با بیان این که انتظار خیرخواهی از آمریکا توهم است افزود: آمریکا قصد دارد ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر دهد و با استحاله کشور،نفوذ خود در کشور و منطقه را اجرایی کند.

 مصباح نژاد در ادامه با اشاره به ۱۴ آبان سالروز فرهنگ عمومی در کشور اظهار داشت:امروزه دشمن قصد دارد با حمله به باورها و اعتقادات و آداب و رسوم و سبک زندگی ،اعتقاداتی که در زیر سایه عاشورا شکل گرفت را تغییر دهد.

 امام جمعه سی سخت با ابراز نگرانی از وضعیت حاکم بر فرهنگ عمومی شهرستان و افزایش آمار طلاق جوانان تاکید کرد:دستگاههای فرهنگی باید پشتیبانی لازم در مباحث مربوط به خانواده را در دستور کار خود قرار دهند.

 وی اظهار داشت: برخی از دستگاههای فرهنگی در شهرستان دنا تعطیل اند و گویا این ادارات برای بکار گیری چند کارمند ایجاد شده است.

 مصباح نژاد با انتقاد از زیر سوال بردن برخی اقدامات فرهنگی و برچسب زدن های سیاسی به آنها گفت: هر کس به هر اندازه توان دارد باید به مسایل فرهنگی ورود پیدا کند و این حوزه را مورد بی مهری قرار ندهد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.