حضور مردم جرقه‌های انقلاب اسلامی را شعله‌ور کرد

دنا نما: مسئول دفتر شورای نگهبان کهگیویه و بویراحمد گفت: جنایت‌های شیطان بزرگ در ایران هیچ‌گاه از اذهان ملت پاک نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ حجت الاسلام قدرت‌الله‌خرم‌روز پیش از ظهر امروز در اجتماع راهپیمایان ملی مبارزه با استکبار جهانی با گرامیداشت سه واقعه مهم در روز ۱۳ آبان گفت: در هر انقلاب، نظام و مملکتی روزهایی فراموش نشدنی وجود دارد که مملو از خاطرات و حوادث ماندگار است و حوادث مهم ۱۳ آبان نیز هرگز از اذهان ملت ایران فراموش نخواهد شد.

مسئول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۲ را یکی از حوادث مهم ۱۳ آبان دانست و افزود: تبعید حضرت امام به ترکیه در پی لایحه مصونیت قضایی وابستگان استکبار جهانی در ایران بود که امام(ره) مردم را به مقابله با این لایحه فراخوان خواندند و موجب شد رژیم شاه امام خمینی را به ترکیه، عراق و سپس به فرانسه تبعید کند.

راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴ (۳۳)

وی تصریح کرد: حمایت همه اقشار جامعه و حضور مردم در صحنه مبارزه نخستین جرقه‌های انقلاب اسلامی را شعله‌ور کرد که در چنین روزی در اوج انقلاب اسلامی تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان به سوی دانشگاه تهران سرازیر شدند و با شعارهایی حمایت‌ خود را از انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کردند که در این راهپیمایی تعداد ۵۶ نفر از دانش‌آموزان به شهادت رسیدند.

این مسئول تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام را یکی دیگر از حوادث مهم ۱۳ آبان خواند و اضافه کرد: در سال ۵۸ عده‌ای از دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی استکبار جهانی را تسخیر کردند که امام خمینی از آن به عنوان انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول نام بردند.راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴ (۱۶)

خرم‌روز با بیان اینکه جنایت‌های شیطان بزرگ در ایران هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس، سقوط هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی در خلیج فارس، تحریم‌های ظالمانه و تلاش برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران با ایجاد فتنه‌های مختلف همه از اقدامات شیطان بزرگ است که به فرموده مقام معظم رهبری مبارزه با استکبار جهانی هیچ‌گاه تعطیل‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم بیانیه و قطعنامه مشترک دانشجویی، دانش‌آموزی و طلاب بیان و در آن بر حمایت از کشورهای مظلوم و ستمدیده جهان و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی تأکید شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴ (۲۷) راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴ (۳۵) راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴ (۱۶) راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴ (۱۰) راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴ (۳) راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۴ (۵)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.