جوانان اصلاح‌طلب دولت تدبیر و امید را حمایت کنند

دنا نما: فرماندار بویراحمد از جوانان اصلاح‌طلب خواست تا با پرهیز از هرگونه تندروی، دولت تدبیر و امید را حمایت کنند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ عصر دیروز نشست هم‌اندیشی جوانان اصلاح‌طلب با فرماندار بویراحمد برگزار شد.

در این نشست دو ساعته که هر یک از جوانان اصلاح‌طلب عضو تشکل‌های اصلاح‌طلبی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد به ارائه دیدگاه‌های خود پرداخت.

این مسئول با بیان اینکه همه برنامه‌های خود را حول محورهای ۹گانه در روز تودیع و معارفه بیان کردم، اظهار کرد: برنامه‌های ما در راستای مسائل مختلفی از جمله آسیب‌های اجتماعی و چگونگی مقابله با آن‌ها، مقوله گردشگری در شهرستان بویراحمد، پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های دیگر است.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه به نقش جوانان در انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه باید به یاد بیاوریم که نقش امام راحل در توجه به جوانان چگونه بود، تبیین کرد: هرگاه تحول مثبتی در کشور اتفاق افتاده، نقش جوانان در آن پر رنگ بوده است و همین جوانان بودند که در انتخابات سال ۹۲ افتخار بزرگی را رقم زدند.

وی با تأکید به جوانان اصلاح‌طلب که نباید در دام جریانات مقابل دولت بیفتیم، افزود: باید از دولت حمایت کنیم و از آن فاصله نگیریم، چراکه این دولت نتیجه خواسته‌های ماست و نباید به خواسته‌ها و مطالباتی دامن زد که خارج از توان دولت است.

نظری، ایجاد فضای یأس را خواسته مخالفان دولت دانست و گفت: برخی می‌خواهند بگویند که با این دولت تحولی رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه باید از برخی تندروی‌ها که در دوره اصلاحات بود پرهیز شود، افزود: باید مراقب فضایی باشید که رقبا برای شما دامن می‌زنند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه برخی از رقبا نمی‌خواهند تن به قانون بدهند، عنوان کرد: جریان اصلاح‌طلب هیچ‌گاه خواهان اعمال کارهای غیرقانونی در انتخابات نبوده است.

این مسئول در خصوص انتخاب مدیران جدید در شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در مقطعی مسئول شدم که فرصت کم است، بیان کرد: از این جهت وقت برای تغییر و تحولات بسیار کم است.

نظری توضیح داد: تهیه مقدمات انتخابات هم کار سختی است، اما فکر می‌کنم دوستانی که صاحب تجربه هستند حمایت خواهند کرد تا انتخاباتی پرشور و سالم برگزار کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه برخی، گاه مدیران جریان رقیب را با جریان اصلاح‌طلبی مقایسه می‌کنند، تصریح کرد: باید محدودیت‌های مدیران اصلاح‌طلب را نیز مد نظر قرار دهند، چراکه جریان رقیب به هیچ جا پاسخگو نبودند و باید دید آیا دستگاه‌های نظارتی به همان شیوه با ما برخورد می‌کنند.

وی سال ۹۵ را سال رونق اقتصادی دانست و گفت: رقبای ما منصف نیستند و می‌بینیم که مردان بزرگ ما را چگونه زیرسئوال می‌برند.

نظری در ادامه به مسائل اجتماعی و معضلات در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: باید ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی کنیم.

این مسئول با انتقاد از مسئولانی که افتخار می‌کنند جزو تشکل‌های سیاسی نیستند، تصریح کرد: تشکل‌های سیاسی جایی برای کادرسازی و رشد جریانات سیاسی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.