صندوق‌های انتخاباتی ناموس سیاسی جامعه است

دنا نما: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق‌های انتخاباتی ناموس‌های سیاسی جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در مراسم گرامیداشت ۶ شهید قیام ۱۹ آبان مردم گچساران که در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم این شهرستان گرد هم آمده‌اند تا روز گچساران را به مناسبت سالروز شهادت ۶ شهید این شهرستان پاس بدارند.

وی با بیان اینکه هر کشور، استان و شهری دارای روزی است، افزود: روز الله هر منطقه روزی است که آن منطقه خود را باور کند و تمامی ظرفیت‌های خود را بشناسد.

ملک‌حسینی با بیان اینکه اتفاقی که در ۱۹ آبان ۵۷ گچساران افتاد اتفاقی بزرگ بود، تصریح کرد: روز شهادت و قیام ۶ شهید گچساران به معنای ایجاد تحول تنها در این شهرستان نبود، بلکه تحولی در بستر هدایت انسان بود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اهمیت برگزاری یادواره شهدا، گفت: امروز شهیدان نیستند اما انقلاب به برکت وجودی این شهیدان پابرجا است.

ملک‌حسینی با تشبیه انقلاب اسلامی به درختی تنومند و پربار، بیان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با همه پرباری دچار برخی باندبازی، فتنه و قوم‌گرایی شده است که لطف خداوند این درخت را به برکت روح پاک شهیدان آفت‌زدایی می‌کند.

وی تأکید کرد: زمانی که موفق به کنار گذاشتن فتنه‌ها، باندبازی، قوم‌گرایی و منفعت‌جویی شویم انقلاب را آفت‌زدایی کرده‌ایم.

ملک‌حسینی با بیان اینکه انقلاب ما هرچه در داخل قدرتمندتر باشد نقش پررنگ‌تری در عرصه بین‌المللی ایفا می‌کند، ادامه داد: امروز عراق، یمن و حزب‌الله با همین تفکر در برابر دشمنان خود ایستادگی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو با بیان اینکه هر انتخاباتی الزامات پنداری، اخلاقی و رفتاری دارد، توضیح داد: اگر شاکله‌های اخلاقی و اعتقادی در متن یک انتخابات حفظ نشود، اتفاقات پس از انتخابات اتفاقی شبیه به فتنه را رقم می‌زند که مدت‌های زیادی وقت جامعه را به هدر می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری فتنه سال ۸۸ و حوادث آن افزود: این فتنه شوم طراحی غرب بود که باید پرسید به راستی چرا چنین اتفاقی افتاد.

وی بیان کرد: گاهی از مهم‌ترین و پرشورترین جلوه‌های انقلاب دشمن بروز و ظهور می‌کند که باید با رعایت الزام‌های اعتقادی و اخلاقی این مسیر را بر دشمن بست.

ملک‌حسینی با بیان اینکه باید باور کنیم که با انتخابات پیش‌رو انقلاب در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته است، گفت: باید باور کنیم انتخابات جدید آینده‌ای بهتر را برای جامعه رقم می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: باید باور کنیم رأی هر انسان حق هر شهروند و انسان ایرانی است و صندوق‌های انتخاباتی ناموس سیاسی جامعه است.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: هر رأی برای هر کسی در صندوق ریخته شود رأیی برای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.