حضور فوتسالیست ناشنوای کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات جام جهانی تایلند

دنا نما: رئیس هیئت ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد از حضور فوتسالیست ناشنوای کهگیلویه و بویراحمدی در چهارمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال ناشنوایان در تایلند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛کریم آریا اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات خاصی که در ورزش ناشنوایان وجود دارد، ورزشکاران توانمندی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استعدادهای بسیار بالایی در ورزشکاران ناشنوای استان وجود دارد، گفت: سید اسماعیل دژه یکی از ناشنوایان با استعداد و ورزشکار استان است که عضو تیم ملی فوتسال می‌باشد.

وی در ادامه به اردوی بزرگسالان ناشنوای کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اردوی نهایی تیم فوتسال ناشنوای کشور از روز جمعه، ۲۲ آبان‌ماه در کمپ تیم‌های ملی فوتسال ناشنوایان برگزار شده است.

آریا تصریح کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور پس از چند روز ماندن در اردو روز سه‌شنبه یا چهارشنبه جهت شرکت در مسابقات جام جهانی فوتسال ناشنوایان عازم تایلند خواهد شد.

این مسئول حضور جوان کهگیلویه و بویراحمدی را در تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور افتخاری بزرگ برای استان عنوان کرد و یادآور شد: مسئولان باید کمک کنند تا ورزش ناشنوایان از سکوت سنگینی که اسیر آن است رها شده و در سایه حمایت آنها افتخارات بیشتری برای استان به ارمغان بیاورد.

رئیس هیئت ناشنوایان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چهارمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال ناشنوایان از ۲۹ آبان الی هشتم آذر‌ماه سال جاری در شهر بانکوک، کشور تایلند برگزار و سید اسماعیل دژه ورزشکار ناشنوای هم‌استانی به عنوان بازیکن با تیم ملی فوتسال ناشنوای کشور عازم این مسابقات خواهد شد.

آریا در پایان با تأکید بر توجه و حمایت ورزشکاران به خصوص ناشنوایان استان توسط مسئولان برای این ورزشکار ناشنوا هم‌استانی و تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور در رقابت‌های جام جهانی تایلند آرزوی موفقیت کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.