۳ راهبرد بدخواهان در مقابله با اصل ولایت‌فقیه

دنا نما: نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان برای شناخت چهره افراد نفوذی کتاب اسرار شهید آیت را بخوانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ ستار هدایتخواه  در نشست بصیرتی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر و تأکید بر جدی گرفتن نفوذ دشمن اظهار کرد: کلیدواژه فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر کلمه نفوذ بوده که به همین خاطر باید نفوذ دشمن را جدی گرفت.

وی ادامه داد: اما برخی در داخل به هر دلیل از جمله دل در گروی دیگران داشتن، همواره در مقابل نفوذ دشمن توهم توطئه را مطرح کرده‌اند و توطئه دشمن را کم‌مقدار و ناچیز تلقی می‌کنند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در کشور حساسیت بر روی نفوذ به اندازه‌ای باشد که مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مادامی که انسجام درونی وجود دارد و مردم از لحاظ فکری در مسیر نظام هستند امکان نفوذ برای دشمن فراهم نخواهد شد.

هدایتخواه با بیان اینکه همه برای جلوگیری از نفوذ وظیفه دارند از نهادهای امنیتی گرفته تا مردم؛ همه ارکان کشور را موظف به جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و اضافه کرد: جوانان اگر می‌خواهند عوامل نفوذ و نفوذی‌ها را بهتر بشناسند باید کتاب اسرار شهید آیت را مطالعه کنند.

وی با بیان خلاصه‌ای از جنایت منافقین در هفتم تیرماه سال ۶۰ و بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و یارانش، تبیین کرد: با خواندن چنین کتابی ارتباط میان آن فاجعه و فتنه‌های اخیر را درمی‌یابیم.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود موضوع نفوذ نرم دشمن را یکی دیگر از موضوعات مهمی عنوان کرد که نیروهای انقلاب باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند و در همین خصوص بیان کرد: در تحلیل‌های اندیشکده آمریکن اینترپرایز آمده است که اوباما امیدوار است در پسابرجام بتواند در کوتاه مدت بر رفتار ایران اثر گذاشته و در بلندمدت هم ساختار ایران را تغییر دهد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه در برجام هم چیز زیادی نگرفتیم و چیزهای زیادی دادیم، بنابراین باید مراقب پسابرجام باشیم تا دشمن نتواند امتیازاتی از ما به بهانه حقوق بشر و تروریسم بگیرد، عنوان کرد: چیزهای زیادی از ما گرفتند و در ازای آن تنها پرداخت اموال بلوکه شده خودمان را قول دادند که ابتدا مبلغ آن ۱۵۰ میلیارد دلار بود و کم‌کم پایین‌تر آمد و به ۶ میلیارد دلار آن هم به صورت پرداخت مشروط رسید.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به تلاش دشمن برای تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه با سه راهبرد به دنبال این کار هستند، توضیح داد: قبل از هرچیز به دنبال حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان هستند، دوم اینکه چرا باید دو ارتش داشته باشیم و سپاه و ارتش در هم ادغام شوند، چراکه سپاه را سد راه خود می‌بینند و در نهایت برای تضعیف جایگاه رهبری به دنبال محدود کردن اختیارات رهبر هستند.

هدایتخواه با اشاره به بحث‌هایی که در بحبوحه انتخابات سال ۸۸ و فتنه همان سال توسط عده‌ای بیان می‌شد، اظهار کرد: آن‌ها با همفکری فردی خاص سه تئوری یکی حذف ولایت فقیه، دوم به صورت مشخص حذف ولی‌فقیه و در نهایت واتیکانیزه کردن اصل ولایت فقیه را دنبال می‌کردند.

وی در پایان تشریح کرد: یکی دیگر از خواسته‌‌های دشمنان تطهیر چهره آمریکا در عرصه سیاسی است که اکنون برخی به اشتباه آمریکا را در جامعه به عنوان منجی معرفی می‌کنند، در حالی که این قدرت رو به افول استکباری با ۲۰ تریلیون بدهکاری اولین و بزرگترین بدهکار جهان است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.