۲۵ شرکت مصالح ساختمانی آخرین تولیدات خود را دریاسوج به نمایش گذاشتند

دنا نما: ۲۵ شرکت مصالح ساختمانی، جدیدترین تولیدات و فناوری های خود را در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یاسوج به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا؛ این نمایشگاه، شامگاه سه شنبه با حضور برخی مسئولان دستگاه های اجرایی استان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی کشور در مصلی یاسوج برگزار شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ‘صنعت کاشی و سرامیک، و شیرآلات بهداشتی ساختمان، سیم و کابل و آسانسور و پله برقی’، ‘خانه، آشپزخانه، مبلمان و لوستر، حمام و جکوزی’ و ‘درب و پنجره و صنایع وابسته’ از ۲۶ تا ۲۹ آبانماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای متخصصان و علاقه مندان است.
سهراب بنام افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۹۰۰ مترمربع و با حضور بیش از ۲۵ شرکت برپا شده است.
وی اظهار کرد: یکی از مزیت های این نمایشگاه، این است که فعالان این بخش در استان می توانند به راحتی با آخرین فناوری‏ های این حوزه در سایر استان ها آشنا شوند.
بنام بیان کرد: شرکت هایی از تهران، البرز، اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه حضور دارند تا جدیدترین تکنولوژی های خود را به نمایش گذارند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی سبب شناسایی آسانتر تولیدات صنایع کشور می شود و این مساله رقابت های سالم داخلی را در پی دارد.
وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت های مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی دارد و شرکت شهرکهای صنعتی آمادگی دارد به صورت ویژه از سرمایه گذاران حوزه صنعت ساختمان حمایت کرده و سرمایه‎گذاری در این بخش را توسعه دهد.
شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، مدیریت مصلی امام خمینی (ره) یاسوج، مجمع امور صنفی، شرکت غرفه آفرینان نوین ایده در برپایی این نمایشگاه موثر بودند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.