امروز صبح با طلوع آفتاب شاهد غروب زندگی دو فرهنگی از استان بودیم + تصاویر

دنانما: بر اثر تصادف در محور یاسوج – اصفهان ۴ نفر کشته و مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما: سرهنگ سیاهپور فرمانده پلیس راه استان ضمن اعلام این حادثه گفت: امروز یکشنبه ۸ آذر ۹۴ ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح بر اثر برخورد یکدستگاه پژو ۴۰۵ و یکدستگاه سواری سوزوکی، راننده و یکی از سرنشینان پژو ۴۰۵ بعد از انتقال به مراکز درمانی یاسوج فوت کردند.

وی افزود: یکی دیگر از سرنشینان پژو ۴۰۵ و راننده سوزوکی نیز به شدت مجروح و به وسیله عوامل اورژانس جاده ای به یاسوج منتقل شدند.

سیاهپور ادامه داد: این تصادف در منطقه “سرنجل کل” و در ۱۰ کیلومتری شهر یاسوج حادث شد و دلیل تصادف نیز عبور خودروی سوزوکی از مسیر خلاف جهت (عبور ممنوع) و برخورد با پژو ۴۰۵ است.

الیاس سجادی خواه (۱)

لازم به ذکر است در این تصادف الیاس سجادی خواه و خانم دارابی از فرهنگیان استان که در بخش پاتاوه مشغول آموزش بودند کشته و همکار ایشان خانم فاطمه رضایی نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد.

دنانما: این ضایع را به جامعه فرهنگیان استان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

الیاس سجادی خواه (۱) الیاس سجادی خواه (۲) الیاس سجادی خواه (۳) الیاس سجادی خواه (۴) الیاس سجادی خواه (۵) الیاس سجادی خواه (۷)

۱ نظر

  • با سلام .واقعا حیف شد مرد بسیار خوب و مهربانی بود .از این خبر واقعا متاسف شدم . از صمیم دل فوت مرحوم الیاس سجادی خواه را به خانواده ایشان و جمیع بازماندگان تسلیت عرض میکنم . انشاءالله خداوند روح پاکش را قرین رحمت قرار دهد

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.