سکوت برخی مسئولین در برابر خانم فتنه گر جای سوال و تامل دارد

دنانما/ امیدعلی بهمنیار: حجت الاسلام و المسلمین افشار در خطبه ی عبادی نماز جمعه شهر پاتاوه ،با توصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی، به فریضه مهم امر به معروف ونهی از منکر اشاره و بیان کرد: کسی که نهی از منکر نکند مرده ای بین زندگان است، یعنی شرط زنده بودن وحیات یک جامعه جلوی انحرافات وگناه را گرفتن است، وسکوت در برابر گناه ترویج بدعت ها را در جامعه بدنبال دارد و وقتی بدعت ها در جامعه آشکار شد سنت از بین می رود وباید منتظر عذاب باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ امام جمعه پاتاوه با استناد به آیه شریفه ۲۵۱سوره مبارکه بقره به آسیب های فساد وگناه وعدم نهی از منکر خاطر نشان کرد:اگر گناه مخفیانه انجام شود خطری برای همه مردم ندارد، ولی اگر افرادی گناه را علنی انجام دهند وسایر مردم قدرت تغییر داشته باشند ولی سکوت کنند ، قهر وعذاب الهی همه را در بر می گیرد.

خطیب جمعه از لسان مبارک امام صادق ع افزود:کسی که نسبت به دین خود بی تفاوت باشد در حقیقت دین ندارد و سکوت در برابر گناهکار باعث تسلط اشرار برما می شود، واگر شما مردم امر به معروف ونهی از منکر را تر ک کنید اشرار بر شما مسلط خواهند شد وناله ی شما دیگر اثر نخواهد داشت.

دکتر افشار در خطبه سیاسی نماز شهادت امام رضا ع را تسلیت گفت وبیان کرد:هدف مامون از آوردن امام رضا ع به خراسان جلوگیری از قیام علویان وپوشیده نگه داشتن زشتی های حکومت غاصبانه بنی عباس بودوقصد داشت امام را توجیه گر حکومت معرفی کند.

ریس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه به سخنان اخیر یکی از فتنه گران زن در یکی از دانشگاه های استان اشاره واظهارداشت: حدود دو هفته قبل خانم فتنه گری که در فتنه ۸۸ به ۳سال زندان محکوم شده بود ،توسط بعض از افراد به استان دعوت شد.

امام جمعه منطقه پاتاوه با بیان اینکه بسیجیان به وظیفه خویش عمل کردندعنوان کرد:عزیزان بسیجی به وظیفه خویش عمل کردند ومانع از سخنرانی ایشان شدند وعده ای بجای اینکه فتنه وفتنه گران را محکوم کنند با بی بی سی هم نوا شده اند ومی گویند چرا از بسیج استفاده جناحی شده است.

دکتر افشار به طیف اصلاح طلب هم توصیه کردند که: برادران اصلاح طلب حساب شما از حساب فتنه گران، فتنه ۸۸ جدا می باشدو بسیاری از عزیزان اصلاح طلب در جاهای مختلف بیان نظرات می کنند وکسی مانع نمی شود، در این قضایا اوج بی حیایی زمان بوده ، که به دختر دانشجوی بسیجی سیلی می زنند.

امام جمعه پاتاوه تاکید کرد: اگر بحث کرسی های نظریه پردازی هست باید کسی مقابل او هم دعوت شود تا دید گاه اسلام ونظام را هم بیان کند؛ نه اینکه او دعوت شود و به تنهایی هرچه خواست بگوید مثل حضور ایشان در دانشگاه اصفهان که گفته بود ، احکام اسلامی قدیمی شده اند، و خطاب به خانم فتنه گر گفت: حلال و حرام پیامبر تا قیامت است.

رییس شورای فرهنگ پاتاوه در پایان هم گریزی به انتخابات پیش رو زدند وبیان داشت: سال انتخابات است، رهبری این سال را به سال وحدت وهمدلی نام گذاری کردند در برابر حضور فتنه گران در استان ساکت نمی نشینیم واستان ۱۸۰۰شهید تقدیم انقلاب کرده در مقابل افراد سکوت نخواهد کرد و بنده سایت ها را رصد کردم بعض مسئولین در برابر این خانم فتنه گر و جسارت به دختر دانشجو وبسیج سکوت کردند این سکوت محل تامل وجای سوال دارد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.