موج سوم با اعلام کاندیداتوری از چین لوداب کلید خورد

دنانما: به نظر می رسد افراد سرشناس روستای چین که از توابع شهر لوداب می باشند امسال حضور پر رنگی در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ دیروز یک کاندیدا برای ثبت نام در مجلس خبرگان و امروز کاندیدای دیگر برای حضور در مجلس شورای اسلامی از این روستا ثبت نام کردند.

گفت و گوی این کاندیدای مجلس شورای اسلامی که در دومین روز از مهلت ثبت نام مدارک خود را به فرمانداری بویراحمد ارائه کرد را می خوانید:

رهام یزدان پناه هستم متولد سال ۱۳۴۹، از روستای چین لوداب. مدرس دانشگاه هستم و دانشجوی سال چهارم دکترای تخصصی مدیریت صنعتی و کارشناس ارشد مدیریت تکنولوژی و دارای ۲۰ سال سابقه  اجرایی در رده های کارشناسی ارشد و  مدیریت سازمان های دانش بنیان وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران.

از طرف چه جناح سیاسی وارد انتخابات شده اید؟

من خط فکری ام خط امام و رهبری است  و موج سومی که دیدگاه جدیدی در عرصه مدیریت و توسعه کشور دارد.

هدف خود از حضور در انتخابات را بیان کنید؟

معتقدم استان کهگیلویه و بویراحمد ثروتمند ترین منطقه دنیاست و از لحاظ علمی هم می توانم ثابت کنم  و چنین منطقه ای محروم ترین منطقه ایران است که خود پارادوکسی بزرگ است.
آمده ام تا بیکاری، فقر اقتصادی در خانواده ها، ازدواج جوانان و سال های بی پاسخ زیادی در حوزه توسعه برای مردم به وجود آمده است که آمده ام به آن ها پاسخ بدهم مثل اینکه چرا تا الان فرزندی از کهگیلویه و بویراحمد در کابینه دولت حضور نداشته است؟

تا آخر در صحنه خواهید ماند و با هیچ گروهی ائتلاف نخواهید کرد؟

ان شاء الله خواهم ماند، به صورت مستقل آمده ام و با هیچ حزبی هم ائتلاف نخواهم کرد.

احزاب فصلی هستند و نزدیک انتخابات با تحریک احساسات مردم سعی می کنند آرا مردم را جلب کنند و به منافع کشور کمتر توجه می کنند و با این دیدگاه معتقدم که بایستی گفتمان جدیدی شکل بگیرد که برایند دیدگاه های قبلی باشد تا بتواند توسعه را معنا ببخشد.

سابقه مدیریتی خاصی داشته اید؟

بله،از مدیران ارشد و صنعتی وزارت دفاع بوده ام و الان هم استاد دانشگاه هستم.

لازم به ذکر است که جمعی از هواداران این کاندیدا با حضور در محل ثبت نام حمایت خود را از یزدان پناه اعلام کردند که ایشان هم با حضور در جمع هواداران خود از آن ها تشکر کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.