در حادثه تصادف کارمند بانک صادرات در ورودی شهر یاسوج جان باخت + تصاویر حادثه

دنانما: کارمند بانک صادرات شعبه بلوار عدل یاسوج امروز صبح در سانحه تصادف جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ امروز دوشنبه ۳۰ آذر ۹۴ ساعت ۶:۵۰ دقیقه صبح بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با پل هوایی مهریان در ورودی جاده یاسوج به اصفهان تنها سرنشین خودرو بر اثر شدت تصادف در دم جان باخت.

در این تصادف کارمند بانک صادرات شعبه بلوار عل یاسوج به نام علمدار رضایی کشته شد.

علمدار رضایی از اهالی روستای بیاره سی سخت و در بانک صادرات شعبه بلوار عدل یاسوج مشغول انجام وظیفه بود.

پایگاه خبری تحلیلی دنانما این مصیبت را به خانواده مرحوم علمدار رضایی تسلیت عرض نموده و برای آن سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگاه صبر جزیل مسئلت می نماید.

علمدار رضایی بیاره (۱) علمدار رضایی بیاره (۲) علمدار رضایی بیاره (۳) علمدار رضایی بیاره (۴) علمدار رضایی بیاره (۵) علمدار رضایی بیاره (۶) علمدار رضایی بیاره (۷)

۳ نظر

  • نیما جان دوست عزیزم این مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان طلب مغفرت برای ایشان و صبر برای شما میکنم …
    خداوند بیامرزد…

  • خبر درگذشت همکار ارجمندم جناب آقای علمدار رضایی موجب تالم خاطر اینجانب گردید. این ضایعه اسفناک را بحضور خانواده گرامی ایشان، همکاران پرتلاش در بانک صادرات ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده از خداوند منان آرزوی طول عمر با عزت برای بازماندگان و صبر و شکیبایی برای همکاران ارجمندم دارم. با احترام ناصر پورمحمدی 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.