عملکرد مثبت دولت در شهرستان دنا، توسعه را شتاب و مهاجرت روستائیان را متوقف کرد

دنانما: نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت تدبیر و امید طی دوسال اخیر در شهرستان دنا را قابل تقدیر ذکر کرد و گفت: عملکرد دولت یازدهم توسعه را شتاب و مهاجرت روستاییان به شهرها را متوقف کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ غلام محمد زارعی عصر چهارشنبه در همایش دهیارن و شورای اسلامی شهرستان دنا با بیان اینکه در دو سال گذشته باتلاس مسئولان دولت دبیرو امید بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در حوزه بهسازی و آسفالت راههای روستایی دنا هزینه شد افزود: ۱۰۰ کیلومتر از جاده های روستایی این شهرستان زیرسازی و آسفالت شد.
وی اظهارکرد: بیش از ۴۰۰ هزار متر مربع عملیات بهسازی، بازگشایی، زیرسازی و آسفالت در روستاهای این شهرستان انجام که نسبت به سالهای گذشته سه تا چهار برابر افزایش یافت.
زارع با اشاره به هزینه ۶۰۰ میلیارد ریالی در حوزه توسعه بخش کشاورزی دنا در دو سال اخیر افزود: اجرای پروژه های بهبود منابع آب، افزایش بهره وری، تامین منابع آب اراضی کشاورزی، اجرای ۵۰ کیلومتر کانال انتقال آب و ۴۰ کیلومتر خط انتقال از مهم ترین پروژه های اجرا شده در بخش کشاورزی است.
وی هزینه ۶۰ میلیارد ریالی در حوزه ورزش و توسعه فضای ورزشی را نیز از دیگر خدمات دولت تدبیرو امید به مردم شهرستان دنا ذکر کرد.
زارع تشکیل تعاونی های اشتغالزا را یکی دیگر از خدمات مهم دولت تدبیرو امید در راستای تشویق مردم به اسکان در روستا ها ذکر کرد و گفت: دهیاران و شوراها باید در تشکیل و دریافت تسهیلات همکاری لازم را انجام دهند.
همایش دهیاران و شوراهای شهرستان دنا با حضور مهدیان معاون بازسازی و بهسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار شد.
شهرستان دنا با ۴۶ هزا نفر جمعیت و ۱۹۰ روستا در ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.