تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و دانشجویان یاسوج نسبت به اعدام آیت‌الله نمر

دنانما: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز نسبت به اعدام آیت‌الله شیخ نمر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ علی رفعتی در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم آل‌سعود اظهار کرد: همه امروز وظیفه داریم در برابر این اقدام جنایتکارانه رژیم آل‌سعود موضع‌گیری انقلابی داشته باشیم.

وی با بیان این که خون آیت‌الله شهید شیخ نمر به زودی دامن رژیم آل‌سعود را خواهد گرفت و این رژیم بیش از گذشته رسوا خواهد شد، افزود: ریخته شدن این خون‌های پاک موجب بیداری امت اسلامی می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشجویان و اساتید دانشگاه و طلاب و روحانیون و همه اقشار فرهیخته این اقدام ددمنشانه رژیم آل‌سعود را محکوم می‌کنند، افزود: امروز باید همه دانشجویان و طلاب با وحدت کلمه این اقدام را محکوم کرده و برای سایر اقشار دلیل چنین اقدامی از سوی این خاندان کثیف را تحلیل و تبیین کنند.

رفعتی افزود: حوزه و دانشگاه باید بیش از گذشته مسائل و حوادث منطقه‌ای را پی‌گیری کرده و نسبت به کوچکترین اتفاقی از خود واکنش مناسب نشان دهند چرا که دشمنان اسلامی و ایران از بیدار بودن دانشگاه و روشنگری این دو قشر وحشت و هراس دارند.

این مسئول در بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌هایی که به همین منظور تدارک دیده شده اشاره کرد و گفت: برای ابراز همدردی با امت اسلام و ابراز انزجار از این حرکت سبوعانه رژیم آل‌سعود تجمع اعتراض‌آمیز حوزویان و دانشجویان در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز ۱۳ دی‌ماه و از ساعت ۱۰ صبح تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و دانشجویان در حوزه علمیه امام علی‌ابن موسی الرضا(ع) واقع در شاهد ۱۷ یاسوج برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: با همکاری حوزه و همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه علمی و کاربردی و دانشگاه فرهنگیان این برنامه اعتراض‌آمیز برگزار خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.