تیم فوتبال پیام یاسوج قهرمان سوپر لیگ استان کهگیلویه و بویراحمد شد

دنانما: رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در رقابت‌های امسال نظم و انضباط خوبی حاکم بود، گفت: تیم فوتبال پیام یاسوج قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ سید پرویز موسوی دیشب در نشست با مسئولان کمیته‌ها و دپارتمان‌های هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از بهترین اقدامات امسال برگزاری منظم رقابت‌های لیگ فوتبال در سراسر استان بود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در رقابت‌های امسال نظم و انضباط خوبی حاکم بود و تیم‌ها بدون تنش و حاشیه بازی‌های خود را برگزار کردند و همه نیز همکاری خوبی با هیئت فوتبال استان و شهرستان‌ها داشتند.

موسوی با بیان اینکه یکی از راه‌های تقویت فوتبال و توسعه آن در هر استان و منطقه‌ای، برگزاری منظم بازی‌های باشگاهی است، افزود: استان‌هایی که اکنون در سطح کشور از فوتبال قدرتمندی برخوردار هستند به واسطه برگزاری منظم رقابت‌های لیگ است.

این مسئول بیان کرد: امسال همه کمیته‌ها و دپارتمان‌ها سنگ تمام گذاشتند و برای اینکه مسابقات سوپر لیگ و لیگ دسته اول فوتبال استان در کمال آرامش و با کیفیت برگزار شود حامی هیئت فوتبال استان بودند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال استان یا همان سوپر لیگ، تیم پیام با ۲۸ امتیاز قهرمان سوپر لیگ شد که در مسابقات زیرگروه کشور حضور خواهد داشت.

وی به تیم دوم این مسابقات یعنی فولاد یاسوج اشاره کرد و گفت: این تیم نیز با ۲۷ امتیاز دوم شد و جواز حضور در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور را پیدا کرد.

موسوی به تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول فوتبال استان اشاره کرد و افزود: تیم‌های استقلال چرام و ایران زمین بهمئی هم به لیگ پایین‌تر سقوط کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه عوامل اجرایی استان و شهرستان‌ها گفت: از هیئت‌های شهرستان‌ها، نیروی انتظامی، اورژانس و کمیته‌های استانی و داوران و ناظران، نمایندگان تیم‌ها و تماشاگران و به‌خصوص رسانه‌ها قدردانی می‌کنیم.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.