بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در محکومیت اعدام روحانی مبارز و مجاهد آیت الله نمر باقر النمر

دنانما: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اعدام روحانی مبارز و مجاهد آیت الله نمر باقر النمر، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ در این بیانیه آمده است: تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز ،پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته خواهد شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُوَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا »

بار دیگر عالم اسلام در مصیبت جانسوز شهادت عالمی مجاهد از تبار شیعه که به دست حکّام مزدور، نالایق و دژخیم سعودی در خون خود غوطه ور شد، به سوگ نشست.

اعدام ظالمانه این عالم روشنگر و حق‌طلب، آل سعود را به چالشی عمیق خواهد کشید و مژده پایان دیکتاتوری حاکمان وهابی را به مسلمانان جهان نوید داد. امروز بر هر انسان آزاده‌ای روشن است که تفکّر پلید وهابی در برابر تفکر اسلام ناب محمّدی قرارگرفته و دنیای کفر و الحاد از هیچ جنایتی در بسط و گسترش تفکّر خرافی وهابی دریغ نمی‌ورزند.

حاکمان عربستان می‌پندارند که با اعدام عالمانی چون شیخ نمر می توانند تفکر علوی شیعه را که همانا اسلام ناب محمدی (ص) در پرتو هدایت اهل بیت (ع) است، حذف کنند اما واقعه عاشورا در تاریخ تشیع نشان داد هر خونی که در راه اسلام ناب بر زمین ریخته شود پایه‌های اسلام اموی، اسلام وهابی و اسلام تکفیری را سست و متزلزل خواهد نمود و در نهایت به دست مصلح آخر الزمان، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) بساط اسلام دروغین از سراسر جهان برچیده خواهد شد.

اقدام ددمنشانه رژیم مرتجع ،قرون وسطایی و تروریست پرور سعودی در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و نشان می دهد بنیان اینگونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری ـ سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، امت اسلامی و حوزه های علمیه جهان اسلام ، بر ضرورت اعتراض فراگیر آحاد ملل و جوامع اسلامی و نیز آزادیخواهان و حق طلبان عالم علیه آل سعود تاکید می نماید. تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام ، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز ،پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و در آینده ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.