اختلافات ملکی و خرده‌فروشی مواد مخدر بیشترین آمار جرم شهرستان لنده

دنانما: دادستان عمومی و انقلاب لنده گفت: اختلافات ملکی و خرده‌فروشی مواد مخدر بیشترین آمار جرم در این شهرستان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ احمد سعادتیان دیروز در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در لنده با اشاره به جایگاه و اهمیت انتخابات در کشور، گفت: تأمین امنیت انتخابات و رصد فعالیت‌های کاندیداها از مهمترین وظایف دستگاه امنیتی خصوصاً دستگاه قضا و ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی است.

وی افزود: با حفظ امنیت و بسترسازی لازم برای حضور مردم می‌توانیم شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه و ایام انتخابات مشاهده کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از عمده مباحث و مشکلاتی که در سطح استان و شهرستان ما وجود دارد بحث قومی و قبیله‌ی بوده که برای استان و شهرستانی به این قدمت نگران‌کننده است.

سعادتیان یادآور شد: در انتخابات اخیر از همه طوایف و تیره‌های موجود ثبت‌نام شد که در ادامه مراحل ثبت‌نام تعداد زیادی از ثبت‌نام‌کنندگان تأیید، رد و یا احراز صلاحیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی نقش بسزایی در تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات دارند و نباید با انتشار برخی اخبار کذب و بدون منبع موثق باعث تشنج و یا درگیری‌های سیاسی شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده با بیان اینکه در شهرستان لنده جرم و تخلف قضایی وجود ندارد، گفت: با توجه به اهمیت انتخابات، هر کسی در هر جایگاه و منصبی که در این حوزه تخلف و یا نقض قانون انجام دهد با برخورد از سوی دستگاه قضایی رو‌به‌رو خواهد شد.

سعادتیان افزود: ستاد پیشگیری از وقوع جرم در راستای ایجاد امنیت و آرامش و از بین بردن پدیده‌های بزه‌کاری راه‌اندازی شده که نیازمند توجه و حمایت کامل دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی است.

وی ادامه داد: اختلافات ملکی و خرده‌فروشی مواد مخدر بیشترین آمار جرم در شهرستان را به خود اختصاص داده است.

دادستان عمومی و انقلاب لنده تبیین کرد: بیشترین رِنج سنی فروش مواد در شهرستان ۱۷ الی ۱۸ به بالا بوده که جای تأسف دارد.

این مسئول توضیح داد: اعتیاد بنیان خانواده و اجتماع را دچار تزلزل می‌کند و نسل جوان جامعه را به سمت تنبلی و سستی سوق می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: بحث اختلافات ملکی بیشتر در فصل کشت در این شهرستان وجود دارد.

وی یادآور شد: کلاهبرداری و سرقت در سطح شهرستان لنده وجود ندارد و شهرستان از این لحاظ در امنیت کامل است.

۱ نظر

  • کاش مسئولین کمی هم به فکر بخش کبگیان باشند چون دراین بخش هم توزیع وخرید وفروش مواد مخدر براحتی صورت میگیرد نیاز به یک حرکت برای شناسایی وبرخورد با این ججانیان میباشد

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.