وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب ها مذهبی بودن آن است

دنانما: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین و اصلی ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب ها و جنبش های مردمی در نقاط مختلف دنیا مذهبی و فرهنگی بودن آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما: حجت الاسلام سید جواد خاضع روز چهارشنبه در نشست کمیته مراسم ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نعمت های ارزشمند استقلال و آزادی را نصیب ملت ایران کرد و آنان را از زیر بار ظلم بیگانگان و استکبار جهانی رهانید.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین رویدادهای قرن بیستم پیروزی انقلاب اسلامی ایران است به طوری که شگفتی نظریه پردازان و سیاستمداران دنیا را برانگیخت و تمام معادلات شرق و غرب را نیز به هم زد.
خاضع اظهار کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به حضور قشرهای مختلف ملت ایران و با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و اکنون نیز پس از گذشت ۳۷ سال مقتدرانه به حیات خود ادامه می دهد و به سوی فتح قله های توسعه و پیشرفت در حرکت است.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به سراسر دنیا صادر شده و بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برگرفته از آن است.
خاضع ابراز داشت: ایام الله دهه فجر باید هر سال باشکوه تر از قبل و به طور مردمی در تمام نقاط کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی از خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.
خاضع گفت: پنج تا ۱۲ بهمن امسال به نام هفته استقبال از دهه فجر نامگذاری شده و انتظار می رود که در این هفته آذین بندی و تزئینات مناسبی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج انجام شود.
وی بیان کرد: مهمترین برنامه های ۱۲ بهمن امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل حضور مدیران اجرایی استان در گلزارهای شهدا برای غبارروبی و عطرافشانی قبور شهیدان و تجدید میثاق با شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از ساعت هشت صبح، آغاز رژه موتوری و خودرویی از ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح از فرودگاه یاسوج تا گلزار شهدای این شهر، نواخته شدن زنگ انقلاب در قالب برنامه ‘گلبانگ انقلاب’ در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح در سالن پوریای ولی یاسوج و اجرای نمادین مراسم لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح است.
خاضع اظهار کرد: تعدادی اقلام فرهنگی و تبلیغی از قبیل پرچم، پوستر و تمثال امام خمینی (ره) بین افراد شرکت کننده در رژه موتوری و خودرویی توزیع می شود.
وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ امکاناتی و تجهیزاتی و در راستای برگزاری هر چه مطلوبتر برنامه های دهه فجر امسال همکاری لازم را با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان داشته باشند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.