همایش منطقه‌ای حوزه زنان و خانواده با حضور معاونت امور زنان ریاست جمهوری در یاسوج برگزار می شود

دنانما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش منطقه‌ای حوزه زنان و خانواده جنوب کشور با محوریت تشکل‌های مردم‌نهاد از ۱۷ لغایت ۱۹ بهمن‌ماه در یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما: فتاح محمدی از برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی تقویت همکاری‏‌های تخصصی سازمان‏‌های مردم‌نهاد حوزه زنان جنوب کشور در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این همایش با حضور استان‌های فارس، بوشهر و خوزستان ۱۷ تا ۱۹ بهمن‌ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را رفع مشکلات امور زنان و خانواده، توانمندسازی جهت پرداخت به مسائل و تقویت ارتباط و تعامل موثر میان سازمان‌‏های مردم‌نهاد حوزه زنان و خانواده با یکدیگر عنوان کرد و گفت: این همایش منطقه‌ای مختص حوزه زنان است.

محمدی ادامه داد: ۱۷۰ نفر از نمایندگان سازمان‏‌های مردم‌نهاد و ۳۰ نفر از نمایندگان دستگاه‌‏های مرتبط با حوزه زنان و خانواده در یاسوج حضور به هم می‌رسانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: افتتاحیه این همایش با حضور اطهره نژادی معاون برنامه‌‏ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان ریاست جمهوری برگزار و اختتامیه نشست با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به اتمام می‌رسد.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه در همایش منطقه‌ای زنان و خانواده استان‌های جنوب کشور مشاور وزیر کشور و مدیر کل امور سازمان‏‌های مردم‌نهاد وزارت کشور حضور دارند، گفت: این همایش با حضور کارشناسان تشکل‌های حوزه زنان برگزار می‌شود.

محمدی با ابراز خرسندی از برنامه‌های حوزه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش منطقه‌ای به اهداف مورد نظر دست یابیم و شاهد ارتقاء و پیشرفت‌های روزافزون در حوزه زنان و خانواده باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهداف و رسالت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد تصریح کرد: از اهداف تاسیس و تشکیل سازمان‌های مردم نهاد کمک به بخش دولتی و واگذاری برخی امورات به این تشکل‌ها و کم کردن بار دولت بوده است.

وی ادامه داد: ابتدا باید آموزش‌های تخصصی لازم به تشکل‌های مردم نهاد داده شود تا بتوان شاهد پیشرفت‌های روز افزون برنامه‌های این تشکل‌ها در سطح استان باشیم.

محمدی نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در پیشگیری از بسیاری آسیب‌ها مهم خواند و گفت: خوشبختانه جامعه زنان در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی کسب کردند که امیدواریم در بحث تشکل‌های مردم‌نهاد موفق‌تر‌ از گذشته عمل کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.