برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه دانش‌آموزان عشایر استان در سربیشه گچساران

دنانما: رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه دانش‌آموزان عشایر استان در ۲۱ بهمن ماه در سربیشه گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ اسماعیل رضایی‌نیک با اشاره به برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب باید به خوبی در دهه فجر تبیین شود و برنامه‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که مردم بدانند بعد از انقلاب دولتمردان چه خدماتی ارائه داده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دهه فجر یادآور عظمت و شکوه ملت ایران است و بیان عملکردها به مردم امید و نشاط را در جامعه تقویت می‌کند و بستر خدمت بیشتر به مردم را فراهم می‌سازد.

رضایی‌نیک در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال اذعان کرد: دهه فجر نماد وحدت، وفاق و همدلی مردم و مسئولان بوده از این‌رو باید دستاوردهای انقلاب در دهه فجر برای نسل جدید خصوصا دانش‌آموزان تبیین شود.

این مسئول فضای مجازی یکی از ابزار مهم در زمینه آگاه‌سازی جامعه نسبت به دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: با برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر می‌توان به نحو مطلوب دستاوردهای انقلاب را به جامعه خصوصا نسل جدید انعکاس داد.

رضایی‌نیک برگزاری جشن استانی انقلاب ویژه دانش‌آموزان عشایر را از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر بیان کرد و گفت: این جشن بزرگ ۲۱ بهمن‌ماه در منطقه عشایری سربیشه گچساران با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و دانش‌آموزان و اولیاء آن‌ها برگزار می‌شود.

وی دیگر برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد را نواختن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدرسه شبانه‌روزی گنجه‌ای، برگزاری جشن‌های انقلاب در مدارس عشایری، ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه بازی‌های بومی و محلی، ۱۷ بهمن‌ماه جشن انقلاب در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه سرآبتاوه و برگزاری جشن انقلاب در دیگر مدارس عشایری استان عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تمامی دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و خواستار حضور پرشور در این مراسم ملی بزرگ شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.