دستگاه‌ها با برگزاری جشن‌های متنوع شور و نشاط را در میان مردم ایجاد کنند

دنانما: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهداف و ماهیت انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ فتاح محمدی عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: وظیفه اصلی همه ما این است که اهداف و ماهیت انقلاب اسلامی را در شرایط سخت کنونی به نحو مطلوب به نسل‌ آینده انتقال دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید تلاش کنیم تا از همه ظرفیت‌های موجود برای معرفی ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها با برگزاری جشن‌های متنوع شور و نشاط را در میان مردم ایجاد کنند، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت چشم‌گیری داشته که دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان به خوبی برای مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

این مسئول با بیان اینکه دستگاه‌ها و ادارات در برنامه‌های دهه فجر مشارکت داشته باشند، گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی در تمام مناطق استان برگزار می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه پنجم تا یازدهم بهمن ماه به‌نام هفته استقبال از دهه فجر نام‌گذاری شده افزود: شهرداری با همکاری اصناف در آذین‌بندی و تزیین فضای شهری اقدام کند.

وی بیان کرد: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر سه هزار برنامه در قالب ۳۰ عنوان برگزار می‌شود.

جلسه ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱) جلسه ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۲) جلسه ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۳) جلسه ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۴) جلسه ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۵) جلسه ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۶) جلسه ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۷)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.