نظام و انقلاب شایسته اعتماد بوده و باید نسبت به آنها احساس عزت و افتخار کرد

دنانما: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشد و توسعه روزافزون کشور در تمام عرصه ها با وجود تهدیدها، تحریم ها، فشارها و توطئه های شوم دشمنان یکی از نتایج مهم و اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر سه شنبه در نشست با اعضای ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید موفقیت های ایران از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون در زمینه های مختلف با دوران قبل از انقلاب مقایسه شده و برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی بیان کرد: حضور قشرهای مختلف ملت ایران در تمام صحنه ها به معنای حمایت همه جانبه آنان از نظام و انقلاب است.
ملک حسینی اظهار کرد: نظام و انقلاب شایسته اعتماد بوده و باید نسبت به آنها احساس عزت و افتخار کرد زیرا هر دو بر پایه احکام الهی، توحید و ولایت فقیه استوار هستند.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به قشر خاصی نیست بلکه تمام ملت ایران صاحبان اصلی آن به شمار می روند.
ملک حسینی ابراز داشت: ایران هم اکنون پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی محسوب می شود و این امر مهم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی افزود: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب است و در این زمینه باید نقاط ضعف و قوت با یکدیگر مطرح شود.
ملک حسینی گفت: تمام ظرفیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد برای گرامبداشت ایام الله دهه فجر امسال و برگزاری مطلوب برنامه ها، مراسم ها و جشن های این دهه به کار گرفته شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات بنیادین در منطقه خاورمیانه و جهان است و ایام الله دهه فجر نیز فرصتی ارزنده برای بازخوانی انقلاب و تبیین دستاوردهای آن خواهد بود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: یکی از اهداف مهم دشمنان در جنگ نرم ایجاد ناامیدی از طریق سیاه نمایی است و بیان خدمات نظام و انقلاب جزو راهکارهای مهم برای خنثی کردن این توطئه شوم دشمنان به شمار می رود.
وی بیان کرد: مدیران اجرایی و رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال به تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب در تمام زمینه ها بپردازند.
خاضع اظهار کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران به الگویی مناسب برای ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان در زمینه بیداری اسلامی و مقابله با استکبار و استبداد تبدیل شده است.
وی عنوان کرد: دشمنان تاکنون از هیچ توطئه و دسیسه ای برای جلوگیری از گسترش نظام و انقلاب دریغ نکرده اند که به لطف الهی همگی آنها یکی پس از دیگری خنثی شده و در آینده نیز اینگونه خواهد بود.
خاضع ابراز داشت: در طول ۳۷ سال اخیر و با وجود توطئه های شوم دشمنان دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران چشمگیر بوده است.
وی افزود: به کوری چشم دشمنان امسال نیز قشرهای مختلف ملت ایران حضور حماسی و گسترده ای در مراسم ها، برنامه ها و جشن های دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواهند داشت.
خاضع گفت: ۳۰ ستاد و ۳۰۰ کمیته در کهگیلویه و بویراحمد به منظور برگزاری برنامه ها، مراسم ها و جشن های ایام الله دهه فجر امسال تشکیل شده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.