بهره‌برداری از ۱۲ پروژه برق‌رسانی در شهرستان دنا

دنانما: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ پروژه برق‌رسانی در دهه فجر امسال در این شهرستان دنا با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ به نقل از روابط عمومی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی در حاشیه آیین احداث روشنایی معابر ورودی شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا اظهار کرد: ۱۲ پروژه برق در دهه فجر امسال در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی تأمین روشنایی برق معابر سی‌سخت، پاتاوه، کوخدان و بهرام‌بیگی، اصلاح و بهینه خط دو مداره یاسوج ـ سی‌سخت، روستای ده بر آفتاب چشمه دره و گزدون، توسعه و احداث روستاهای سمرون، درب کلات و ده‌شیخ و تمنک را از مهمترین پروژه‌های برق ناحیه دنا در دهه فجر امسال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری ۲۲ پروژه در شهرستان دنا با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین از خدمات یک‌سال اخیر در صنعت برق این استان تقدیر کرد.

پژمان نیک‌اقبالی گفت: نرخ تلفات انرژی در این استان بالا و از سویی نوسانات برق سبب نارضایتی مردم شده بود.

وی اظهار داشت: نوسانات برق در اغلب مناطق به نحو قابل قبولی کاهش یافته است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروژه‌های متعددی در صنعت برق این استان به بهره‌برداری رسیده که سبب رضایتمندی مردم از این حوزه شده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.