چهار ماه عدم آنتن دهی تلفن همراه در منطقه دلی رچ های بخش مارگون

دنانما: بخشدار مارگون گفت: جاده ارتباطی مسیر تاکسیسه به مورزرد که پنج روستا را به هم متصل می‌کند با وجود اینکه زیرسازی آن صورت نگرفته بازگشایی و به باتلاقی برای مردم تبدیل شده که با مشکلات متعددی روبرو هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، علی‌اصغر ملکی با بیان اینکه بخش مارگون با داشتن روستاهای متعدد مشکلاتی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف دارد، اظهار کرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مناطق محروم ارائه شده است.

بخشدار مارگون با تأکید بر اینکه این بخش روستاهایی دارد که در وضعیت نامناسبی هستند، گفت: عمده مشکلات مردم این بخش راه ارتباطی مناسب، تامین آب شرب سالم و عدم آنتن‌دهی بوده که در سفر نماینده ولی‌فقیه به این بخش مشکلات مطرح شد.

ملکی ادامه داد: با سفر یک روزه آیت‌الله ملک‌حسینی به بخش مارگون مشکلات مناطق مختلف روستایی این بخش مورد بررسی قرار گرفت و نماینده ولی‌فقیه تاکید داشتند که با بررسی تمامی جوانب مشکلات بر اساس اولویت دسته‌بندی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری و همراهی تمامی مدیران در سطح استان و شهرستان که اهتمام خوبی برای رفع مشکلات و نواقصات این بخش داشتند، گفت: انتظار می‌رود مدیران مربوطه نسبت به رفع سایر مشکلات از جمله عدم آنتن‌دهی و راه‌های ارتباطی اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به مشکلات کنونی روستاهای بخش مارگون اشاره کرد و گفت: در حال حاضر منطقه دلی‌رچ‌ها که متشکل از چند پاره ده با جمعیت بسیار بالایی هستند طی چهار ماه گذشته فاقد آنتن‌دهی تلفن همراه هستند و ارتباط آن‌ها قطع است.

ملکی ادامه داد: با توجه به عدم آنت‎‌دهی در دلی‌رچ قریب به هفت روستا از آنتن‌دهی تلفن همراه محروم هستند لذا از اداره مخابرات انتظار می‌رود که نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

بخشدار مارگون که یکی از زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه را آنتن‌دهی عنوان کرد، گفت: اداره مخابرات باید نسبت به رفع این مشکل هرچه سریع‌تر اقدام کند تا در ایام انتخابات با مشکلی در این حوزه مواجه نشویم.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مشکلات روستاهای بخش مارگون متعدد است، تصریح کرد: جاده ارتباطی مسیر تاکسیسه به مورزرد که پنج روستا را به هم متصل می‌کند با وجود اینکه زیرسازی آن صورت نگرفته بازگشایی و به باتلاقی برای مردم تبدیل شده که با مشکلات متعددی روبرو هستند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.