انتقاد شدید نایب‌رئیس هیئت ووشوی استان از مدیرکل ورزش و جوانان

دنانما: نایب‌رئیس هیئت ووشوی استان کهگیلویه و بویراحمد از بی‌توجهی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به تیم‌های اعزامی مسابقات کشوری به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، نسرین بام‌نشین با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است، اظهار کرد: اما بی‌توجهی به این استعدادها موجب شده تا نتوانیم از این ظرفیت بسیار بزرگ خدادادی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان در دو قسمت آقایان و بانوان در رشته‌های رزمی توان درخشش در سطوح کشوری و حتی بین‌المللی را دارد، تصریح کرد: اما باید مسئولان توجه بیشتری به ورزشکاران داشته باشند.

نایب‌رئیس هیئت ووشوی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از رویه‌ عدم حمایت از تیم‌های استانی به مسابقات کشوری گفت: وضعیت به گونه‌ای شده که ورزشکاران مجبورند موبایل و یا هر وسیله دیگر را برای حضور در مسابقات و تأمین هزینه بفروشند که مایه تأسف است.

بام‌نشین تصریح کرد: از چندین ماه پیش ورزشکاران ما برای اعزام به مسابقات کشوری در اردو به سر می‌برند و امروز که برای اعزام آن‌ها از اداره‌کل ورزش و جوانان استان مدد می‌خواهیم از بی‌پولی سخن می‌گویند.

وی با بیان این که از وعده‌ها خسته و آزرده شده‌ایم، اظهار کرد: آقایان وعده می‌دهند که تیم را فعلا با هزینه خودتان بفرستید تا هزینه‌ها را بعداً بپردازیم اما هیچ‌گاه این موضوع اعتماد نخواهیم کرد.

نایب‌رئیس هیئت ووشوی استان گفت: باید به آقای مدیرکل گفت که ممکن است آقایان حاضر در اردو بتوانند با فروش موبایل خود به مسابقات اعزام شوند اما در این بین خانم‌ها که منبع درآمدی ندارند چه باید بکنند.

وی به وضعیت نادیا اعتمادمقدم یکی از قهرمانان هم‌استانی در رشته ووشو اشاره کرد و گفت: نادیا قهرمان بزرگ ما وقتی این وضعیت را مشاهده کرد عطای حضور در تیم استان را به لقایش بخشید و از تیم استان البرز وارد مسابقات کشوری شد.

بام‌نشین تصریح کرد: تیم را با اتوبوس عادی به مسابقات اعزام کردیم چرا که بچه‌ها معتقد بودند برای هزینه کمتر با اتوبوس عادی سفر می‌کنیم و رنج سفر را به جان می‌خریم.

وی عدم اعتلای ورزش استان را به دلیل همین وعده‌های تو خالی دانست و گفت: آقایان مسئول چگونه انتظار دارند که استان با این وضعیت قهرمان ملی داشته باشد و مدال‌آور داشته باشیم.

۱ نظر

  • سلام.خسته نباشید۰خانم بام نشین واقعاورزش دراین استان رنگ باخته است ومسولان رشته های مختلف دراین استان فقط به فکرصندلی وحفظ جایگاه خودشان هستندمثال چرادیگرنام ازتیم فوتبال شهرداری نیست که بانامش درشبکه های مجازی یاسوج پایتخت طبیعت ایران شناخته شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.