راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن نمایش وحدت و اقتدار ملی است

دنانما: امام جمعه یاسوج با تبریک و گرامیداشت دهه فجر، گفت: راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن امسال نمایش وحدت و اقتدار ملی است و مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهد بود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان امسال نیز همچون گذشته ملت ایران حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت و شعارهایی کوبنده تر سر می دهند.

وی بیان کرد: ملت ایران همه ساله در یوم الله ۲۲ بهمن استقلال و آزادی خود را گرامی داشته و با صراحت به دشمنان اعلام می کنند که هرگز از نظام و انقلاب جدا و یا خسته نخواهند شد.
حسینی اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شامل اراده الهی، ایمان مردم و گرایش آنان برای عمل به دین مبین اسلام و احکام الهی است.
وی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن موجب حیرت جهانیان و به ویژه غربی ها شد و هیمنه پوشالی آنان را شکست.
حسینی ابراز داشت: هفتم اسفند امسال دو انتخابات مهم شامل دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود.
امام جمعه یاسوج افزود: شرکت در این دو انتخابات سرنوشت ساز وظیفه ای همگانی است و موجب مایوس شدن دشمنان نظام و انقلاب می شود.
حسینی گفت: برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس تا شمال اقیانوس هند و به وسعت حدود سه هزار کیلومترمربع بیانگر اقتدار نظامی و دفاعی ایران و آمادگی نیروهای مسلح کشور در حفاظت از مرزهاست.
وی بیان کرد: ایران با وجود داشتن اقتدار دفاعی و نظامی حامی مستضعفان جهان است و قصد تجاوز به هیچ کشوری را ندارد اما با تمام وجود در برابر متجاوزان می ایستد.
حسینی اظهار کرد: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا چند روز پیش از دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام خشم و عصبانیت کرد.
وی عنوان کرد: آمریکا این نکته مهم را به خوبی بداند که چنین اقدامی از سوی نیروی دریایی سپاه نمونه ای کوچک از آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح ایران در دفاع از مرزها محسوب می شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.