پیشرفت ۷۰ درصدی احداث زندان سی‌سخت

دنانما: مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث زندان سی‌سخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، علی‌عباس فلاحتی‌مطلق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره‌کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوبی در خصوص ساخت زندان در استان داشته است.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زندان جدید دهدشت افزود: با انتقال زندانیان به زندان جدید دهدشت مشکلات و سختی‌هایی که خانواده‌های زندانیان با آن مواجه بودند رفع شد.

این مسئول ساخت زندان را یک ضرورت خواند و گفت: بر اساس اقتضای جامعه و ضرورت باید برای نگهداری مجرمین و هنجارشکنان اجتماعی، محلی به نام زندان و بازداشتگاه ساخته شود.

وی با بیان این‌که اداره‌کل زندان‌ها علاوه بر تأمین امنیت بر حوزه تربیتی و اصلاحی توجه ویژه دارد، گفت: برنامه‌های تربیتی و فرهنگی، دینی و مذهبی و ارتقاء اعتقادات و جلوگیری از هنجار‌شکنی در زندان‌های استان از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل زندان‌ها است.

فلاحتی‌مطلق با اشاره به ساخت زندان سی‌سخت اظهار کرد: این بازداشتگاه ۱۵۰ نفره در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه با مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع زیربنا ساخته است.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عملیات ساخت فاز دوم بازداشتگاه بر اساس زمانبندی پیش‌بینی شده در حال ساخت و ساز بوده که با پیگیری‌های لازم و جلساتی که با پیمانکار این طرح داشتیم خوشبختانه این پروژه تاکنون ۷۰درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان این‌که ساخت این زندان روند خوبی دارد، تصریح کرد: به دلیل فصل سرما و شرایط جوی شهر سی‌سخت مشکلاتی نیز برای تسریع در کار به‌وجود آمده ولی خوشبختانه این طرح جلوتر از برنامه زمان‌بندی در حال کار است.

فلاحتی‌مطلق با بیان این‌که ساخت زندان با دیگر ساخت و سازها تفاوت کلی دارد، افزود: استحکام و رعایت موارد امنیتی باید با دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد تا در آینده دچار مشکل نشویم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در جهت رفع برخی از مشکلات زندان سی‌سخت با دیگر دستگاه‌ها جلساتی را برگزار کردیم تا تکمیل این طرح همچنان پیگیر مشکلات این زندان هستیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.