۲۰هزار نفر عامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی برای اجرای انتخابات در استان

دنانما: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط برگزاری انتخابات در این استان فراهم شده است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، فتاح محمدی در جمع خبرنگاران افزود: ۲۰هزار نفر عامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی برای اجرای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد آموزش، ساماندهی و آماده انجام این امر سرنوشت ساز است.

وی اظهار کرد: با توجه به امکان نیاز ۱۵ درصد بیش از جمعیت افراد واجد شرایط تعرفه تامین شده است.
محمدی از پیش بینی از بالگرد برای جمع آوری آرای مردم مناطق سخت گذر خبر داد.
وی تصریح کرد:۷۷۱ شعبه اخذ رای در انتخابات هفتم اسفند امسال در این استان پیش بینی شده است.
محمدی بیان کرد: از این تعداد ۵۱ در صد شعبه اخذ رای سیار در مناطق روستایی و عشایر و ۴۹ درصد شعبه اخذ رای ثابت در مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد است.
وی ابراز کرد:از این تعداد ۳۳۷ مورد مربوط به حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، ۲۸۹ مورد مربوط به بویراحمد و دنا و ۱۴۵ مورد نیز مربوط به گچساران و باشت است.
وی بیان کرد: تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۴۹۵ هزار نفر و تعداد افراد رای اولی این استان نیز بیش از ۱۲ هزار نفر است.
محمدی اظهار کرد: تجهیزات، ابزارها و امکانات پشتیبانی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد آماده شده و در اختیار فرمانداران و بخشداران این استان قرار گرفته است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظارت های لازم از سوی نهادهای مربوطه و متولیان امر بر نحوه تبلیغات کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان با جدیت انجام می شود.
محمدی گفت: ۳۳ نامزد برای راهیابی سه نفر به مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند.
وی افزود: مردم این استان از میان دو داوطلب یک نفر را انتخاب و راهی مجلس خبرگان رهبری خواهند کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.