تصادف شدید خودروی حمل کالای قاچاق (شوتی) در محور یاسوج – اصفهان + تصاویر

دنانما: تصادف یک دستگاه خودروی سمند حمل قاچاق کالا با پژو ۴۰۵ در محور یاسوج – اصفهان رانندگان این دو خودرو را راهی مراکز درمانی یاسوج کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، سرهنگ سیاهپور فرمانده پلیس راه استان ضمن اعلام این خبر گفت: امروز سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح در کیلومتر ۴۵ محور یاسوج – اصفهان در روستای سمرون بخش پاتاوه، یک دستگاه خودروی سمند به دلیل انحراف به چپ با خودروی پژو ۴۰۵ برخورد و رانندگان این دو خودرو به شدت مجروح و راهی مراکز درمانی یاسوج شد.

سرهنگ سیاهپور ضمن اذعان به ایجاد خطر خودروهای حمل قاچاق در این محور گفت: انتظار می رود با اقدام مشترک نیروهای نظامی و انتظامی اقدامات بیشتری در جهت کنترل و ایمن سازی این محور با تشدید برخورد با حمل کالای قاچاق صورت گیرد.

لازم به ذکر است خودروهای حمل قاچاق کالا که به “شوتی” مشهور شده اند در محور یاسوج – اصفهان با رانندگی پرخطر و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و بعضا به صورت کاروانی اقدام به رانندگی در این محور می کنند که باعث کشته و مجروح شدن هم استانی ها شده است.

تصادف شوتی محور یاسوج - اصفهان (۱) تصادف شوتی محور یاسوج - اصفهان (۲) تصادف شوتی محور یاسوج - اصفهان (۳) تصادف شوتی محور یاسوج - اصفهان (۴) تصادف شوتی محور یاسوج - اصفهان (۵) تصادف شوتی محور یاسوج - اصفهان (۶) تصادف شوتی محور یاسوج - اصفهان (۷) تصادف شوتی محور یاسوج - اصفهان (۸) تصادف شوتی محور یاسوج - اصفهان (۹)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.