بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ارتحال آیت الله واعظ طبسی

دنا نما: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ارتحال جانسوز عالم مبارز و مجاهد متقی حضرت آیت الله واعظ طبسی با صدور بیانیه ترحیمی ، ایشان را یاری دیرین و مریدی صادق برای امام و رهبری و خدمتگزاری سخت کوش برای انقلاب و مردم دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، متن بیانیۀ  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح ذیل است:
«إنالله و إنا الیه راجعون »
خبر درگذشت مجاهد عالیقدر، مبارز دوران انقلاب ، عالم متقی و یار صادق انقلاب حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی «رحمت الله علیه» نماینده محترم ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی موجب تأسف و تأثر شدید ملت بزرگ ایران و تمامی دوستداران و علاقه مندان  ایشان گشت.
فقدان آن فقید سعید  که همواره، همراه انقلاب، امام و رهبری بوده‌اند ثلمه‌ای بس بزرگ خواهد بود.
ایشان حقیقتاً برادری همدل و همزبان برای مقام معظم رهبری  و مریدی صَدیق برای امام راحل و خدمتگزاری پایدار و سخت کوش برای انقلاب بودند.
ضایعه ارتحال اندوهبار عالم عاقل ، فقیه مجاهد حضرت آیت الله واعظ طبسی را به محضر بقیه الله الاعظم « ارواحنا لتراب مقدمه الفداء»، مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» ، ملت بزرگ و قدرشناس ایران و حوزه های علمیه و اهالی محترم خراسان به ویژه شهر مشهد مقدس و بیت مکرّم آن تولیت رحیل، تسیلت گفته ، برای شادی روح آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعۀ الهی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد متعال مسألت می کنیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان؛  از عموم مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف مشهد مقدس دعوت کرد تا با حضور پرشور و گسترده و معنوی در مراسم های بزرگداشت و ترحیم این عالم مجاهد و متقی از عمری خدمات صادقانه و سختکوش  ایشان به مردم و نظام ، تجلیل به عمل آورند

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.