اعتراض کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نسبت به عدم پرداخت مطالبات

دنا نما: کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود اعتراض و تحصن کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، صبح امروز و در روزهای پایانی سال ۹۴ تعداد زیادی از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود تحصن کردند.

در این بین که تعداد زیادی از پرستاران بخش‌های مختلف این بیمارستان حضور داشتند و از وضعیت حقوقی خود بسیار متاثر بودند با ابراز گلایه‌مندی خواستار رسیدگی و رفع مشکلات خود توسط مسئولان ارشد دانشگاه شدند.

یکی از پرستاران بیمارستان شهید بهشتی با ابراز گلایه‌مندی از وضعیت کنونی خود و دیگر همکاران خود تصریح کرد: عیدی که باید یک ماه پیش پرداخت می‌شد با وجود اینکه روزهای پایانی سال را در پیش رو داریم هنوز پرداخت نشده است.

وی در ادامه از عدم پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان طی هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: قطعا اگر به سال آینده کشیده شود نه عیدی و نه کارانه این هشت ماه پرداخت می‌شود.

این پرستار بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اذعان کرد: باید از درآمد بیمارستان کارانه پرسنل پرداخت شود.

یکی دیگر از کارکنان اداری بیمارستان شهید بهشتی با تأکید بر اینکه این بیمارستان به عنوان مرکز قلب استان محسوب می‌شود، گفت: درآمد علوم پزشکی استان از بیمارستان شهید بهشتی بوده ولی علت عدم پرداخت مطالبات برای هیچ کدام از کارکنان روشن نیست.

یکی دیگر از پرستاران خانم بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهار کرد: عیدی کارکنان پرداخت نشده و سه ماه گذشته اضافه کار و کارانه تیرماه پرداخت شد.

وی ادامه داد: عیدی و کارانه ستاد پرداخت شده ولی با این وجود مطالبات و عیدی کارکنان پرداخت نشده است.

این پرستار خانم بیمارستان شهید بهشتی تصریح کرد: مبالغی برای روز پرستار در نظر گرفته شد اما هنوز این هدیه روز پرستار پرداخت نشده است.

یکی دیگر از پرسنل بیمارستان شهید بهشتی با ابراز گلایه و تاسف از بی‌توجهی مسئولان علوم پزشکی استان تصریح کرد: پنج سال قول پرداخت مطالبات را می‌دهند اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه چرا الان هیچ مسئولی پاسخگو نیست، تصریح کرد: وظیفه رئیس دانشگاه بود که الان در جمع معترضین حاضر و پاسخگوی همکاران می‌شد.

این کارمند بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خاطرنشان کرد: قریب به ۶۷۰ نفر از کارکنان این بیمارستان مطالبات هشت ماه خود را دریافت نکرده‌اند.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.