مجوز دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی پایتخت در یاسوج لغو شد

دنا نما: معاون گردشگری، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از لغو مجوز دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی پایتخت در یاسوج خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، الماس قبادی اظهار کرد: از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ایام نوروز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

معاون گردشگری، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته از سوی بازرسان گردشگری از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی در کهگیلویه و بویراحمد عملکرد این مؤسسات از نظر حضور مدیر فنی، برخورد مناسب پرسنل با مراجعین، رعایت موازین و شئون اسلامی و تمامی موارد قابل بازرسی، مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه ایام نوروز و تعطیلات ویژه عید را در پیش‌رو داریم بحث نظارت و ارزیابی بر خدمات گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از ادامه نظارت مستمر تیم بازرسی معاونت گردشگری بر دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی این استان خبر داد.

این مسئول عنوان کرد: طی ابلاغی از سوی معاونت گردشگری این  اداره‌کل و بر اساس رأی کمیته فنی و به استناد ماده ۱۹ و ۲۲ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مصوب هیأت وزیران مجوز بهره‌برداری دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی پایتخت در یاسوج لغو شد.

قبادی با اشاره به حجم بالای سفر‌ها و همچنین بالا رفتن تقاضا برای تأسیس دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی، نظارت را عنصر اصلی ادامه فعالیت قانونمند این واحدها دانست.

وی در ادامه گفت: بوم‌گردی از شاخه‌های صنعت گردشگری است که توسعه و شکوفایی این صنعت به صورت جدی در دستور کار سال آینده این معاونت قرار گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از الگوها و تجربیات جهانی به منظور توسعه گردشگری بوم‌گردی به منظور دست‌یابی به اهداف کوتاه‌مدت و میان‌مدت با توجه به اینکه توسعه صنعت گردشگری راه نجات اقتصاد کشور و استان است، در دستور کار قرار گرفته است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.