برخورد قاطع قضایی با متخلفین محیط زیست و منابع طبیعی در استان

دنا نما: رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضا در استان با تمام قدرت و توان از محیط زیست و منابع طبیعی حمایت خواهد کرد و در صورت هرگونه اعلام جرمی از طرف محیط زیست با متخلفین برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، به نقل از روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، سید‌ اسدالله هاشمی مدیرکل محیط زیست استان با حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان و مهرداد کرمی دادستان دیدار کرد.

این دیدار حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: دستگاه قضا در استان با تمام قدرت و در چارچوب قانون از محیط زیست و منابع طبیعی حمایت خواهد کرد و در صورت هرگونه اعلام جرمی از طرف محیط زیست با متخلفین برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

همچنین در این دیدار مهرداد کرمی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دادستانی و مجموعه دادسرا با اعلام حمایت همه‌جانبه از محیط زیست استان این آمادگی را دارد که پرونده‌های محیط زیست را در کمترین زمان ممکن رسیدگی کند.

در ادامه این دیدار مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به معرفی محیط زیست استان پرداخت و اظهار کرد: محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد دارای ذخائر ارزشمند گونه‌های گیاهی، جانوری و پوشش جنگلی انبوه است که به عنوان یک زیست بوم ارزشمند قابل معرفی است.

سید اسدالله هاشمی با اشاره به اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست گفت: در مدیریت جدید تمام توان خود را در جهت حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از هرگونه تعرض به این مواهب الهی به‌کار خواهیم بست.

وی در ادامه افزود: سعی می‌کنیم در مدیریت جدید اساس کار بر مبنای توسعه پایدار باشد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.