جدیدترین اظهارات استاندار در مورد انتخابات بویراحمد و دنا

دنا نما: استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت در ایجاد مقدمات و برگزاری انتخابات در استان سعی کرد به طور کامل بی طرفی خود را حفظ کند و چون معتقدم نتیجه را مردم تعیین می کنند، انتخاب مردم نیز باید مورد احترام قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سیدموسی خادمی افزود: اما پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج اولیه به طور طبیعی مدافع فرآیند و نتیجه انتخابات هستیم و اصل بر صحت است، چون مستنداتی مبنی بر وجود انحراف در انتخابات حداقل در اختیار فرمانداری بویراحمد و هیات اجرائی قرار نگرفته است، موارد معدودی که از طرف معترضان اعلام شده بود مورد بررسی قرار گرفت و تاثیری در نتیجه انتخابات نداشت.

وی بیان کرد: به هر حال تصمیم گیر نهایی در رابطه با انتخابات بویراحمد و دنا طبق قانون شورای نگهبان است و در همین راستا نیز بازرسانی را به استان اعزام کرد و گزارش هایی نیز در این رابطه تهیه شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: به هر حال ما مطیع قانون و مجری قانون هستیم و به طور طبیعی اکثریت قاطع مردم هم تابع قانون خواهند بود و مطالبات و موارد خود را از طریق قانونی پیگیری خواهند کرد.

۱ نظر

  • بخت بوم اگه درست بگه اصول گراها اگه مردم را عاصی کردند حداقل ۳۰ سال حکومت دستشون بود بعد سی سال از چشم مردم افتادند اما شماها یک سال نشده از چش مردم افتادید از بس … 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.