استان کهگیلویه و بویراحمد به مقصد گردشگری تبدیل می شود

دنا نما: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری کهگیلویه وبویراحمد مورد توجه مسئولان گردشگری است .

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، مسعود سلطانی فر در دیدار استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد افزود: توسعه زیرساخت های گردشگری، صنایع دستی ، حفظ و بهره برداری میراث فرهنگی، تکمیل ساخت موزه ،استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی ،صندوق کارآفرینی امید و کمک به بهبود شاخص های گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در اولویت های کاری این سازمان است.

دکترسلطانی فر تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به استقبال گردشگران، باید به مقصد گردشگری تبدیل شود.
وی اظهار داشت: در این خصوص باید با ایجاد امکانات اقامتی بویژه ارزان قیمت زمینه اقامت گردشگران را در کهگیلویه وبویراحمد فراهم کرد.
سلطانی اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد با برپایی جشنواره های مختلف و حضور تورگردان ها، انگیزه بیشتری برای جذب گردشگران و سرمایه گذاران در این حوزه را ایجاد خواهد کرد و استان در این راستا از حمایت های این سازمان برخوردار خواهد شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ظرفیت غنی و بالغعل نشده بخش گردشگری این استان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری به رفع محرومیت های این استان شد.
سیدموسی خادمی با ارائه گزارشی از توانمندی ها و محدودیت های این استان گفت: این استان با وجود نیازمندی به توسعه خدمات رفاهی و زیر ساختی در بخش گردشگری، سالانه پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است.
کهگیلویه وبویراحمد در ایام نوروز امسال پذیرای بیش از یک میلیون و ۶۰۰هزار مسافر بود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.