امام جمعه چرام جلسات آموزش و پرورش را غیرتخصصی عنوان کرد

دنا نما: امام جمعه چرام گفت: مردان آینده جامعه امروز در اختیار معلمان قرار دارند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام جعفر طزری در شورای آموزش و پرورش چرام با اشاره به هفته بزرگداشت معلم و تبریک فرا رسیدن این روز، معلمان را قشر تاثیرگذار در جامعه معرفی کرد و اظهار داشت: مردان آینده این جامعه امروز در اختیار معلمان قرار دارند و نوع روش و گفتار آنان باعث نگرش دانش‌آموزان می‌شود.

امام جمعه چرام با اشاره به شان و جایگاه رفیع معلم در جامعه، عنوان داشت: هر شغل و منصبی با امور مادی سر و کار دارد اما معلم با روح و روان انسان سر و کار دارد و طبق فرمایش امام خمینی (ره) «‌معلم امانت‌داری است که انسان امانت اوست».

وی از جلسات شورای آموزش و پرورش گلایه کرد و متذکر شد: متاسفانه بیشتر جلسات شورای آموزش و پرورش و جلسات دیگر از تخصص کافی برخوردار نیستند.

طزری، تصریح کرد: جلسات در حد عادی برگزار شده و با مشکلات و موضوعات تخصصی برخورد نمی‌شود.

خطیب جمعه چرام بیشتر موضوعات مطرح شده در آموزش و پرورش را سخت افزاری دانست و پرداختن به مشکلات نرم افزاری را ضروری و دارای اهمیت خاصی خواند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم دانش‌آموزان را به سمت رشته‌های فنی سوق دهیم باید زیرساخت آن آماده و نتیجه برای مردم و والدین ملموس باشد.

طزری اضافه کرد: تا زمانی که خودمان به رشته‌های فنی اهمیت ندهیم انتظاری از والدین نباید داشته باشیم که فرزندان را به رشته‌های فنی هدایت کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.