تغییرات در ادارات گچساران از هفته آینده آغاز می‌شود

دنا نما: فرماندار گچساران از تغییرات در ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: از هفته‌ آینده جرقه تودیع و معارفه‌ها در گچساران زده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عبدالرحیم رحیمی عصر دیروز در نخستین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با بیان اینکه در سال گذشته کارگروه‌های فعال زیادی در این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: بعضی از این کارگروه‌ها نسبت به بقیه عملکرد بهتری را ارائه دادند.

وی افزود: کارگروه مواد مخدر این شهرستان موفق شد در استان مقام اول را کسب کند و در کشور نیز حائز رتبه برتر شد.

رحیمی بیان کرد: شورای آموزش و پرورش نیز مقام نخست استان و مقام برتر کشور را کسب کرد.

وی شورای سلامت و شورای پیشگیری از وقوع جرم را از دیگر شوراهای برتر شهرستان گچساران دانست که موفق شدند در استان و کشور از رتبه خوبی برخوردار شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: برخی شوراهای این شهرستان مانند شورای فرهنگ عمومی و شورای ورزش و جوانان در سال گذشته تشکیل نشدند.

رحیمی از تغییرات در ادارات این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: از هفته‌های آینده جرقه تودیع و معارفه در گچساران زده می‌شود.

وی به انتخابات ۷ اسفند ۹۴ اشاره داشت و ضمن تشکر از هیأت اجرایی و شورای نگهبان، گفت: روند برگزاری این انتخابات بی‌سابقه بود و شاهد نشاط و حضور حداکثری مردم گچساران در این انتخابات بودیم.

فرماندار گچساران گفت: در ایام نوروز دستگاه‌های خدمت‌رسان به‌ویژه نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت خدمات زیادی ارائه دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

منبع: تسنیم

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.