معرفی پایتخت طبیعت ایران با برگزاری جشن بزرگ «روز یاسوج»

دنا نما: شهردار یاسوج گفت: برای معرفی هر چه بهتر پایتخت طبیعت ایران جشن بزرگ روز یاسوج را برگزار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، محمدعلی جاوید با اشاره به ظرفیت‌های بزرگی که شهر یاسوج به عنوان یک شهر گردشگرپذیر و توریستی دارد، اظهار کرد: یاسوج در منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا با مواهب بی‌شمار الهی قرار دارد.

وی گفت: قرار گرفتن در کنار رود بزرگ بشار و همچنین آرمیدن این شهر در پای قله دنا و همچنین وجود جنگل‌های زیبای بلوط در اطراف یاسوج جلوه‌ای ویژه به پایتخت طبیعت ایران بخشیده است.

این مسؤول افزود: شهر یاسوج این توانایی را دارد که در جنوب کشور به شهر پایلوت گردشگری تبدیل شود و بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم از مهمانان جنوب کشور در فصول مختلف سال به صورت گسترده استقبال و پذیرایی کنیم.

شهردار پایتخت طبیعت ایران با اشاره به این که هنوز بسیاری از زیرساخت‌های لازم برای استقبال گسترده از مهمانان و گردشگران در شهر یاسوج آماده نیست، افزود: بخشی از کار بر عهده شهرداری و بخشی دیگر بر عهده دستگاه‌های متولی و مسؤول در این حوزه است.

جاوید افزود: اما یکی از اقدامات اساسی و اولیه که برای توسعه گردشگری در این شهر لازم است معرفی شهر یاسوج بوده که باید از ابزارهای لازم از جمله جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای معرفی یاسوج استفاده کنیم.

شهردار یاسوج افزود: رسانه‌ها نیز بخش مهمی از این کار را می‌توانند بر عهده بگیرند و برای معرفی پایتخت طبیعت ایران با ارائه گزارش‌ها و تصاویر حرفه‌ای موجب جذب و جلب گردشگر شوند.

وی در ادامه از برگزاری جشن روز یاسوج به عنوان یکی از راه‌های معرفی پایتخت طبیعت ایران یاد کرد و گفت: این کار موجب شناختن هر چه بیشتر ظرفیت‌های شهر یاسوج حتی برای مردم این شهر نیز خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.