پیگرد قانونی مدارس فوتبال بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: رئیس کمیته جوانان هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به مدارس غیرقانونی فوتبال در این استان گفت: مدارس غیرقانونی حق هیچ فعالیتی نداشته و تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، امید حسینی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز فعالیت‌های مدارس فوتبال در سراسر استان اظهار کرد: مدارس فوتبال بهترین مکان برای گذران اوقات فراغت دانش‌آموزان در این فصل به شمار می‌روند.

وی گفت: مدارس فوتبال قانونی و شناسنامه‌دار خو را برای فصلی پرکار در استان آماده کنند چرا که طبق پیش‌بینی استقبال در سال جاری بسیار بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

رئیس کمیته جوانان هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به موفقیت‌هایی که مدارس فوتبال استان طی سال‌های گذشته برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده‌اند اشاره کرد و گفت: باید از هم‌اکنون به صورت قاطعانه جلوی هرگونه فعالیت مدارس بدون مجوز را گرفت.

حسینی بیان کرد: مدارس فوتبال بسیار خوبی در استان داریم که فوتبال را به صورت علمی و آکادمیک به نونهالان آموزش می‌دهند و در سطح کشور از مدارس خوب و شناخته شده به شمار می‌روند.

این مسؤول افزود: مردم باید تنها به مدارسی مراجعه کنند که مجوز فعالیت داشته باشند چرا که مدارس بدون مجوز در هنگام بروز حوادث به هیچ وجه پاسخگوی مردم و اولیا نیستند.

وی با بیان برخی از مشکلاتی که در گذشته مدارس فوتبال غیر قانونی ایجاد کرده بودند، اظهار کرد: از هم اکنون تذکرات و هشدارهای لازم را توسط هیأت فوتبال استان به مردم در خصوص ثبت‌نام در مدارس غیر قانونی فوتبال می‌دهیم تا در آینده عواقب هرگونه حضوری در چنین مدارسی بر عهده خودشان باشد.

حسینی از فعالیت تعداد ۱۶ مدرسه فوتبال در سال گذشته خبر داد و گفت: شرط فعالیت این تعداد مدرسه فوتبال در سال جدید تمدید پروانه فعالیت است که تا ۱۵ خرداد برای این کار وقت داند.

رئیس کمیته جوانان هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدارسی که به تازگی مجوز گرفته‌اند نیز به این تعداد مدرسه فوتبال برای خدمات‌دهی به دانش‌آموزان در فصل تابستان اضافه می‌شوند.

وی گفت: امسال هم مانند سال گذشته فستیوال استانی مدارس فوتبال را برگزار می‌کنیم و سپس اعضای منتخب در فستیوال کشوری شرکت می‌کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.