ایجاد نمایندگی وزارت خارجه در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد نمایندگی وزارت خارجه در استان خبر داد و گفت: بستر لازم برای ایجاد این نمایندگی در استان فراهم شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، مجید محنایی صبح امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به برگزاری خوب و مثمرثمر جلسات این کارگروه اظهار کرد: ۵۷ درصد مصوبات این کارگروه در ۱۱ ماهه سال گذشته اجرایی و عملیاتی شده و استان دارای رتبه مناسبی به لحاظ برگزاری این جلسات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای اجرایی کردن سایر مصوبات کارگروه با مشکلاتی مواجه هستیم، افزود: اجرایی کردن مصوبات کارگروه رفع موانع تولید، به دلیل سیاست‌های برخی بانک‌ها ممکن نیست و باید این مشکلات به وسیله استان به معاون اول رئیس جمهور انعکاس داده شود.

وی اضافه کرد: دست بانک‌های استان برای اجرایی کردن مصوبات بسته است و باید مشکلات به صورت دسته‌بندی شده با امضای استاندار به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور منعکس شود.

این مسؤول در ادامه عنوان کرد: قائم مقام صندوق توسعه ملی آخر اردیبهشت جاری برای بررسی مشکلات استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

محنایی همچنین از ایجاد نمایندگی وزارت خارجه در استان خبر داد و گفت: باید زمینه لازم برای ایجاد این نمایندگی در استان فراهم شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.