طرح شناسایی استعدادهای ورزشی در مدارس استان اجرایی می شود

دنا نما: رئیس هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جهت جذب و شناسایی استعداهای دانش‌آموزان نخبه در این رشته طرح استعداد‌یابی هاکی در مدارس استان اجرا خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، شهلا گشتاسبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کلاس‌های داوری در استان اظهار کرد: با هدف توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در رشته هاکی اقدامات خوبی انجام گرفته است.

رئیس هیأت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این راستا سعی کردیم با حضور مدرسان بین‌المللی کلاس‌های داوری هاکی را در استان برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: در مدتی که هاکی استان را اداره می‌کنیم از هیچ تلاشی برای رشد این رشته ورزشی دریغ نکرده‌ایم و سعی داریم که هاکی استان را به جایگاه واقعی و اصلی خود در کشور برسانیم.

این مسئول تصریح کرد: این کلاس‌های داوری با حضور اباذری نماینده کنفدراسیون آسیا در فدراسیون جهانی و مدرس بین‌المللی این رشته در یاسوج برگزار می‌شود.

گشتاسبی نقش ورزش را مهم دانست و گفت: طرح استعدادیابی هاکی در مدارس استان اجرا می‌شود و تحقق این امر همت و تلاش آموزش و پرورش را در جهت نشان دادن  ارائه این ورزش مفرح به دانش‌آموزان می‌طلبد.

رئیس هیأت هاکی استان تصریح کرد: در فصل تابستان امسال طرح استعدادیابی و پایگاه این رشته در شهر یاسوج به همکاری معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش راه‌اندازی خواهد شد.

وی جذب نخبگان رشته هاکی در مدارس استان را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: با اجرای این طرح دانش‌آموزان مستعد در این ورزش شناسایی و معرفی می‌شوند.

این مسؤول با اشاره به حمایت هیأت هاکی استان از همه علاقمندان در این رشته افزود: این افراد می‌توانند به سایت هیأت هاکی استان مراجعه و نام‌نویسی کنند.

وی به دیگر برنامه هاکی استان اشاره و خاطرنشان کرد:‌ مسابقات قهرمانی کشور ویژه آقایان به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.