اصلاح طلبان عارف را قوی نمی دانند به لاریجانی رای خواهند داد

دنا نما: دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی از احتمال اثرگذاری افراطیون اصلاحاتی خارج از مجلس بر رفتار برخی نمایندگان جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، احمد خورشیدی‌آزاد با اشاره به مباحثی که این روزها در خصوص انتخابات هیأت رئیسه مجلس وجود دارد، اظهار کرد: به اعتقاد من با توجه به اینکه خود اصلاح‌طلبان عارف را نیرویی قوی نمی‌دانند اقبال لازم در بین نمایندگان راه یافته به مجلس به سوی وی دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین طرف مقابل اصلاح‌طلبان با برخی ایراداتی که به عملکرد آقای لاریجانی دارند اما در مواجهه با عارف به لاریجانی رای خواهند داد شایعه انشعاب در بین اصولگرایان را در همان حد شایعه دانست و گفت: طرح این موضوع کار اصلاح‌طلبان است.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: در ادامه باید بگوییم که به جز ریاست مجلس بقیه پست‌های مجلس مانند هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها و مرکز پژوهش‌ها بین اصولگراها و اصلاح‌طلبان تقسیم می‌شود که اصولگراها کمیسیون‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی را طالبند و اصلاح طلبان کمیسیون‌های امنیتی و نظارتی را مد نظر دارند.

وی گفت: موضوع دیگر اینکه گرچه اصلاح‌طلبان به ظاهر تابلوی عدم تندروی را بلند کرده‌اند ولی به نظر می‌رسد در مجلس دهم هم از نطق‌های تند استفاده خواهند کرد و طرح‌های جنجالی را طرح خواهند کرد.

این فعال سیاسی افزود: موضوع دیگر در مورد مجلس دهم این است که چون اکثریت نمایندگان اصلاح‌طلب در مجلس افراد کم‌تجربه هستند ممکن است اداره این گروه از نمایندگان را سران تندرو اصلاح‌طلب در بیرون مجلس به دست بگیرند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.