عدم اتکا به شغل دولتی نتیجه حرفه آموزی در دانشگاه یاسوج

دنا نما: معاون دانشگاه یاسوج از برگزاری کار‌گاه‌های کارآفرینی در این دانشگاه در راستای حرفه‌آموزی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، فریبرز نیکدل با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی که در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی در دانشگاه یاسوج برگزار کرده‌ایم و همه ارکان فرهنگی در این دانشگاه از انجمن‌های علمی تا تشکل‌ها و کانون‌ها در این فعالیت‌ها نقش بسزایی دارند.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: در دانشگاه یاسوج اکثر برنامه‌های فرهنگی دانشجومحور بوده و سعی در واگذاری کارها به دانشجویان کرده‌ایم.

این معاون دانشگاه یاسوج بیان کرد: اکنون برنامه‌هایی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود که به دلیل کیفیت می‌توان از این برنامه‌ها در سطح کلان استان استفاده کرد.

نیکدل افزود: به طور متوسط اکنون روزانه یک برنامه فرهنگی در دانشگاه یاسوج برگزار کرده‌ایم.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج یکی از اقدامات را برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی در دانشگاه یاسوج ذکر کرد و گفت: این دوره‌ها در ۴۰ جلسه برگزار می‌شوند که دانشجویان با حرفه‌آموزی می‌توانند پس از فارغ‌التحصیل شدن متکی به کار دولتی نباشند.

این معاون دانشگاه یاسوج به عقد تفاهم‌نامه دانشگاه یاسوج با دستگاه‌هایی مانند صدا و سیما و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در زمینه‌های فرهنگی با دستگاه‌های مختلف فرهنگی در استان ارتباط مستمر داریم و حاضر به همکاری در زمینه‌های مختلف با آن‌ها هستیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.