کلینیک شهید مفتح یاسوج با بیش از ۶۰ پزشک متخصص خدمات‌دهی می‌کنند

دنا نما: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات ۵۰ میلیارد ریالی مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز کلینیک شهید مفتح یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، رضا چمن با اشاره به اقداماتی که در طول طرح تحول سلامت در خصوص ایجاد فضاهای بیمارستانی و تکمیل و مرمت این فضاها در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: در همه نقاط استان کارهای خوبی صورت گرفته و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکی از فضاهایی که در دستور کار است کلینیک شهید مفتح شهر یاسوج است که عملیات ساخت این کلینیک از سال ۸۵ در مرکز استان آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیربنای کلینیک بیش از ۵ هزار مترمربع است که تاکنون ۶ میلیارد تومان نیز برای آن هزینه شده است، گفت: برای تکمیل و همچنین تجهیز این بیمارستان به اعتباراتی بیش از ۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی از تجمیع کلینیک‌های شهید مفتح با راه‌اندازی کلینیک در دست ساخت خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این واحد درمانی بیش از ۶۰ پزشک متخصص انواع بیماری‌ها در این کلینیک به مردم و بیماران خدمات‌دهی می‌کنند.

چمن، با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های مهمی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در دست ساخت است، تصریح کرد: در صورت راه‌اندازی این پروژه‌ها بسیاری از مشکلات ما در حوزه فضاهای درمانی در استان برطرف خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.