بیشترین اقدام “آسفالت روستایی” کشور در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد بر ضرورت همکاری دهیاران در اجرای طرح هادی تاکید کرد و گفت: این شهرستان ۲۴۴ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تاکنون ۱۱۰ روستا طرح هادی آن اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، اسماعیل مرادی اجرای طرح هادی در روستاها را اقدامی ارزنده و مهم جهت آبادانی و جلوگیری از مهاجرت به شهر عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح هادی و ارائه خدمات مطلوب مسؤولان قطعا حضور و ماندگاری در روستاها بیشتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با تمام تلاشمان در جهت اجرای طرح هادی در سطح روستاهای شهرستان گام برمی‌داریم، گفت: امیدواریم با تهیه طرح هادی تمام روستاها شاهد توسعه همه‌جانبه در مناطق روستایی شهرستان باشیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد تعداد روستاهای شهرستان بویراحمد را ۵۰۰ روستا عنوان کرد و گفت: شهرستان بویراحمد ۲۴۴ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تاکنون ۱۱۰ روستا طرح هادی آن اجرا شده است.

این مسؤول تصریح کرد: بخشی از روستاها تهیه طرح شدند ولی اجرا نشدند که امیدواریم در سال جاری شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه اجرای طرح هادی روستاهای بویراحمد باشیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد در ادامه سخنان خود اذعان کرد: آسفالت روستایی طرح ملی بوده که در سال گذشته اعلام شد و استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت دیگر استان‌ها بیشترین اقدامات را انجام داده است.

مرادی با تاکید بر اینکه با همکاری دهیاران و اهالی مناطق روستایی و بر اساس اولویت‌ها طرح هادی را اجرا می‌کنیم، گفت: انتظار می‌رود دهیاران همکاری و تعامل بیشتری برای اجرای طرح هادی در روستاها داشته باشند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.